Reacties
Reacties 1601 - 1650 van 2749
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Tineke | Leuk verhaal weer. Ik heb het met veel plezier gelezen.… | 26 okt. '17 |
| Jan Wagenaar | Nou, jullie hadden er wel zin in hoor, ondanks al… | 26 okt. '17 |
| Liane | Wat zitten hier mooie foto's bij. Mooi te lezen… | 26 okt. '17 |
| Corrie | Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad en een… | 20 aug. '17 |
| Corrie | Beetje late reactie maar toch bedankt voor de mooie… | 20 aug. '17 |
| LiMi | Ik kan alleen maar zeggen fantastisch! Krijg helemaal… | 20 aug. '17 |
| Sije Pool | Fijn dat jullie weer veilig thuisgekomen zijn en genoten… | 20 aug. '17 |
| Tineke | Fijn dat jullie weer goed zijn thuisgekomen en wat… | 20 aug. '17 |
| Liane | Wederom prachtige foto's | 19 aug. '17 |
| Saskia | Goede thuiskomst! | 18 aug. '17 |
| Mary Huyzen | Je hebt helemaal gelijk, Martin. Lopend zie je veel… | 18 aug. '17 |
| Mary Huyzen | Het was weer genieten van jullie mooie foto's… | 18 aug. '17 |
| Mary Huyzen | Ben gisteren teruggekomen uit Finland en nu lees ik… | 18 aug. '17 |
| Mineke | Welkom thuis! | 18 aug. '17 |
| Gerda | Mooie foto's, en wat een romantische omgeving… | 18 aug. '17 |
| Bert | Dat was vast en zeker lekker om te zwemmen. Jullie… | 18 aug. '17 |
| NaMa | Really enjoyed reading wonderful story each day and… | 18 aug. '17 |
| Jan Wagenaar | Ja, das was een hete, maar toch boeiende vakantie.… | 18 aug. '17 |
| Liane | Wat hebben jullie veel gezien. Ik vond het fijn om… | 18 aug. '17 |
| Tineke | Het is jullie dus toch nog gelukt om de standaard-toerist… | 18 aug. '17 |
| Karel Knarren | Jullie reisverslagen gelezen en meebeleefd. Ik lees… | 18 aug. '17 |
| Lucinda | Jammer dat de tijd zo snel voorbij vliegt. Jullie… | 18 aug. '17 |
| P.rolff | fijn dat jullie genoten hebben van de vakantie en… | 18 aug. '17 |
| Tiny | Wat heerlijk Harma lekker even zwemmen, verder bedankt… | 18 aug. '17 |
| Gerda | Mooi mooi, jammer dat het zo snel gaat. Fijne reis… | 17 aug. '17 |
| P.rolff | alweer de laatste dag, is snel gegaan allemaal, mooie… | 17 aug. '17 |
| Bert | Geniet van jullie laatste dag. Het is snel voorbij… | 17 aug. '17 |
| Tineke | Wat leuk weer om dit alles te lezen. Jammer dat jullie… | 17 aug. '17 |
| NaMa | Charming houses and streets. Dear Kittens. of-course,… | 17 aug. '17 |
| LiMi | Mooi mooi mooi.... Nu nog een hele volle dag genieten! | 16 aug. '17 |
| Gerda | Wat een leuke foto's en die jonge katjes schattig… | 16 aug. '17 |
| Saskia | Haha, Bowie de schele :D. Geniet van jullie laatste… | 16 aug. '17 |
| Sije Pool | Lekker rustig dagje. Leuke foto's. Iets minder… | 16 aug. '17 |
| Jan Wagenaar | Fijn dat jullie ook eens een iets koelere dag meemaakten.… | 16 aug. '17 |
| Tineke | Bergen verzet. Respect!! Nu ik dit schrijf is het… | 16 aug. '17 |
| Corrie | Het was duidelijk afzien, maar zeer de moeite waard,… | 16 aug. '17 |
| Corrie | Geweldig het commentaar van Martin bij het filmpje,… | 16 aug. '17 |
| Gerda | Weer prachtige foto, s maar Harma wat doe jij jezelf… | 16 aug. '17 |
| Bert | wederom mooie foto's. zo te zien genieten jullie… | 16 aug. '17 |
| NaMa | Wow, you have covered beautiful points through your… | 16 aug. '17 |
| Sije Pool | Hallo Martin en Harma, Ik kan me heel goed voorstellen… | 15 aug. '17 |
| Tiny | Adembenemend mooi. Knap dat jullie elke dag een mooi… | 15 aug. '17 |
| Jan Wagenaar | Arme Harma, zo'n grote inspanning en op zo'n… | 15 aug. '17 |
| Liane | Wat een prachtige foto's. Dat vrouwtje wat met… | 15 aug. '17 |
| Saskia | Dank voor het delen! : | 15 aug. '17 |
| NaMa | beautiful mountain view along the road. mm.. mouth… | 15 aug. '17 |
| P.rolff | wederom een mooie dag van gemaakt en prachtige foto;s… | 15 aug. '17 |
| Tineke | Maar goed dat jullie gister even rustig aan gedaan… | 14 aug. '17 |
| Mary Huyzen | Dapper dat jullie zo ondernemend zijn in die hitte!… | 14 aug. '17 |
| LiMi | Prachtig! Leuk even heel dicht bij jullie te zijn… | 14 aug. '17 |


- Corrie: Welkom thuis! Lekker uitrusten…
- NaMa: Wow, nice video. Lovely vibe.…
- Jantje baas: Welkom thuis! Lekker uitrusten…
- Jan Wagenaar: Fijn dat jullie weer goed…
- Lia de Vries-Donkersloot: Zo jammer, he aan al het…
Alle reacties »