Reacties
Reacties 1651 - 1700 van 2749
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Gerda | Wat hebben jullie lieve plaatjes gemaakt kunnen zo… | 14 aug. '17 |
| Bert | Je hebt een mooi kleurtje gekregen Harma | 14 aug. '17 |
| Tineke | Mooi! En jullie zijn er warempel in geslaagd om echt… | 14 aug. '17 |
| Jan Wagenaar | Haha, toch nog leuke plaatjes gemaakt op deze 'rustdag'.… | 13 aug. '17 |
| Saskia | Ha Harmaridos en Marinadis :D, Lekker, zulke foto's… | 13 aug. '17 |
| P.rolff | typische Griekse foto;s ik herken ze, prachtig, rust… | 13 aug. '17 |
| Gerda | Mooie beelden van de film en weer prachtige foto's.… | 13 aug. '17 |
| Jan Wagenaar | Jullie sjouwen wel heel wat af hoor, in die hitte.… | 13 aug. '17 |
| P.rolff | leuke beelden van de film, niet uit te houden de hitte,… | 12 aug. '17 |
| Sije Pool | Leuke foto's. Een warm dagje wat erg afmattend… | 12 aug. '17 |
| Tineke | Filmpje gezien! Erg leuk. De beelden, maar zeker ook… | 12 aug. '17 |
| Corrie | Mooie foto's weer in de blog en vooral die van… | 12 aug. '17 |
| LiMi | Heerlijk jullie daar te volgen met alle mooie foto's..… | 12 aug. '17 |
| Liane | Geweldig, wat mooi daar. | 12 aug. '17 |
| Saskia | superfoto's, heerlijk zo mee te genieten! | 12 aug. '17 |
| Gerda | Weer geweldige foto's ik geniet er echt van.… | 12 aug. '17 |
| Tiny | Mooi mooi mooi jullie doen- en zien veel. Het weekend… | 11 aug. '17 |
| Tineke | Geen Griekse God, maar wel weer goddelijke foto's! | 11 aug. '17 |
| Jan Wagenaar | Ja, dat was al weer een dag zweten voor jullie, maar… | 11 aug. '17 |
| Corrie | Mooie foto's weer en die leveren weer herinneringen… | 11 aug. '17 |
| Gerda | Prachtige foto's wat de Griekse god aangaat laat… | 11 aug. '17 |
| Bert | Ik zou toch zeker een foto van de Griekse god hebben… | 11 aug. '17 |
| Sije Pool | Ik heb weer genoten van jullie verhalen en leuke foto's.… | 10 aug. '17 |
| Tineke | Wow, duizelingen... Morgen maar een lange messimeri… | 10 aug. '17 |
| Corrie | Mooie foto's en idd ff zoeken naar ABBA :) maar… | 10 aug. '17 |
| NaMa | wonderful pictures reflect the heat over there. lovely… | 10 aug. '17 |
| LiMi | ABBA gevonden op een blauw bord aan een witte muur.… | 9 aug. '17 |
| P.rolff | hele leuke foto;s hoor in die hitte, maar hoop toch… | 9 aug. '17 |
| Jan Wagenaar | Ondanks dat Heraklion jullie niet zo erg kon bekoren,… | 9 aug. '17 |
| Tineke | Wederom leuke foto's inderdaad. Pffffftttt: 34… | 9 aug. '17 |
| Sije Pool | Dat was voor jullie vroeg opstaan. Leuke foto's.… | 9 aug. '17 |
| Corrie | Fijn dat jullie genoten hebben van Spinalonga, toen… | 9 aug. '17 |
| Gerda | Prachtige plaatjes net schilderijtjes. Jullie foto… | 9 aug. '17 |
| Gerda | Weer mooie foto's jullie genieten er van en ik… | 9 aug. '17 |
| NaMa | again wonderful clicks. have a relaxed time today. | 9 aug. '17 |
| Sije Pool | Hoi Martin en Harma, Leuke foto's Ik kan me het… | 8 aug. '17 |
| LiMi | Prachtig! | 8 aug. '17 |
| Jan Wagenaar | Ja, naast de 'tol' die jullie moesten betalen… | 8 aug. '17 |
| Tineke | Weer zo'n mooie foto van jullie twee! Leuk hoor!… | 8 aug. '17 |
| Gerda | Mooie foto's fijn dat jullie nu een betere kamer… | 8 aug. '17 |
| Corrie | Prachtig! Foto's brengen veel herinneringen aan… | 8 aug. '17 |
| NaMa | What a beautiful sea view. its amazing!! | 8 aug. '17 |
| P.rolff | wederom prachtig verhaal met mooie fpto,s, typische… | 8 aug. '17 |
| Jan Wagenaar | Jullie hebben het goed gedaan : op de heenweg lopen… | 7 aug. '17 |
| Tiny | Fijn dat jullie zo genieten van al het moois wat jullie… | 7 aug. '17 |
| Saskia | Mooie foto's!!! | 7 aug. '17 |
| Bert | leuk om weer te zien. krijg wel zin om nog eens naar… | 7 aug. '17 |
| Tineke | Wat leuk verwoord met 'warm lopen' en 'warme… | 7 aug. '17 |
| LiMi | Heerlijk weer de dagen met jullie mee reizend.. Prachtige… | 7 aug. '17 |
| Sije Pool | Leuke opnames. Kreeg alweer trek in die Griekse salade.… | 7 aug. '17 |


- Corrie: Welkom thuis! Lekker uitrusten…
- NaMa: Wow, nice video. Lovely vibe.…
- Jantje baas: Welkom thuis! Lekker uitrusten…
- Jan Wagenaar: Fijn dat jullie weer goed…
- Lia de Vries-Donkersloot: Zo jammer, he aan al het…
Alle reacties »