Reacties

Reacties 1651 - 1700 van 2749

Naam Reactie Datum
Gerda Wat hebben jullie lieve plaatjes gemaakt kunnen zo… 14 aug. '17
Bert Je hebt een mooi kleurtje gekregen Harma 14 aug. '17
Tineke Mooi! En jullie zijn er warempel in geslaagd om echt… 14 aug. '17
Jan Wagenaar Haha, toch nog leuke plaatjes gemaakt op deze 'rustdag'.… 13 aug. '17
Saskia Ha Harmaridos en Marinadis :D, Lekker, zulke foto's… 13 aug. '17
P.rolff typische Griekse foto;s ik herken ze, prachtig, rust… 13 aug. '17
Gerda Mooie beelden van de film en weer prachtige foto's.… 13 aug. '17
Jan Wagenaar Jullie sjouwen wel heel wat af hoor, in die hitte.… 13 aug. '17
P.rolff leuke beelden van de film, niet uit te houden de hitte,… 12 aug. '17
Sije Pool Leuke foto's. Een warm dagje wat erg afmattend… 12 aug. '17
Tineke Filmpje gezien! Erg leuk. De beelden, maar zeker ook… 12 aug. '17
Corrie Mooie foto's weer in de blog en vooral die van… 12 aug. '17
LiMi Heerlijk jullie daar te volgen met alle mooie foto's..… 12 aug. '17
Liane Geweldig, wat mooi daar. 12 aug. '17
Saskia superfoto's, heerlijk zo mee te genieten! 12 aug. '17
Gerda Weer geweldige foto's ik geniet er echt van.… 12 aug. '17
Tiny Mooi mooi mooi jullie doen- en zien veel. Het weekend… 11 aug. '17
Tineke Geen Griekse God, maar wel weer goddelijke foto's! 11 aug. '17
Jan Wagenaar Ja, dat was al weer een dag zweten voor jullie, maar… 11 aug. '17
Corrie Mooie foto's weer en die leveren weer herinneringen… 11 aug. '17
Gerda Prachtige foto's wat de Griekse god aangaat laat… 11 aug. '17
Bert Ik zou toch zeker een foto van de Griekse god hebben… 11 aug. '17
Sije Pool Ik heb weer genoten van jullie verhalen en leuke foto's.… 10 aug. '17
Tineke Wow, duizelingen... Morgen maar een lange messimeri… 10 aug. '17
Corrie Mooie foto's en idd ff zoeken naar ABBA :) maar… 10 aug. '17
NaMa wonderful pictures reflect the heat over there. lovely… 10 aug. '17
LiMi ABBA gevonden op een blauw bord aan een witte muur.… 9 aug. '17
P.rolff hele leuke foto;s hoor in die hitte, maar hoop toch… 9 aug. '17
Jan Wagenaar Ondanks dat Heraklion jullie niet zo erg kon bekoren,… 9 aug. '17
Tineke Wederom leuke foto's inderdaad. Pffffftttt: 34… 9 aug. '17
Sije Pool Dat was voor jullie vroeg opstaan. Leuke foto's.… 9 aug. '17
Corrie Fijn dat jullie genoten hebben van Spinalonga, toen… 9 aug. '17
Gerda Prachtige plaatjes net schilderijtjes. Jullie foto… 9 aug. '17
Gerda Weer mooie foto's jullie genieten er van en ik… 9 aug. '17
NaMa again wonderful clicks. have a relaxed time today. 9 aug. '17
Sije Pool Hoi Martin en Harma, Leuke foto's Ik kan me het… 8 aug. '17
LiMi Prachtig! 8 aug. '17
Jan Wagenaar Ja, naast de 'tol' die jullie moesten betalen… 8 aug. '17
Tineke Weer zo'n mooie foto van jullie twee! Leuk hoor!… 8 aug. '17
Gerda Mooie foto's fijn dat jullie nu een betere kamer… 8 aug. '17
Corrie Prachtig! Foto's brengen veel herinneringen aan… 8 aug. '17
NaMa What a beautiful sea view. its amazing!! 8 aug. '17
P.rolff wederom prachtig verhaal met mooie fpto,s, typische… 8 aug. '17
Jan Wagenaar Jullie hebben het goed gedaan : op de heenweg lopen… 7 aug. '17
Tiny Fijn dat jullie zo genieten van al het moois wat jullie… 7 aug. '17
Saskia Mooie foto's!!! 7 aug. '17
Bert leuk om weer te zien. krijg wel zin om nog eens naar… 7 aug. '17
Tineke Wat leuk verwoord met 'warm lopen' en 'warme… 7 aug. '17
LiMi Heerlijk weer de dagen met jullie mee reizend.. Prachtige… 7 aug. '17
Sije Pool Leuke opnames. Kreeg alweer trek in die Griekse salade.… 7 aug. '17

1  « Vorige 30 31 32 33 34 35 36 37 38 Volgende »  ...