Reacties
Reacties 1551 - 1600 van 2749
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ina van Dijk | Prachtige fotos en geweldig leuk verslag! Benieuwd… | 2 mrt. '18 |
| Gerda | Weer prachtige foto's pas maar op met dat gember?ha,… | 2 mrt. '18 |
| Saskia | hooi..ik zwaait terug :D | 2 mrt. '18 |
| P.rolff | wel goed uit te houden in de kou, uiteraard op kleden… | 2 mrt. '18 |
| Jantje baas | Haha verslaafd aan de shotjes... Mooie plaatjes Harma… | 1 mrt. '18 |
| Jan Wagenaar | Hallo Harma en Martin, Mooie winterplaatjes uit Stockholm… | 1 mrt. '18 |
| Saskia | en weer kan ik jullie niet vinden :D | 1 mrt. '18 |
| Saskia | nah...dit is wel een heel ingewikkeld zoekplaatje....waar… | 1 mrt. '18 |
| Corrie | Wat een mooie winterse plaatjes, maar ook hier in… | 1 mrt. '18 |
| Liane | mooi die kleuren van de huizen | 1 mrt. '18 |
| Liane | Lijkt net een foto uit een sprookjesboek | 1 mrt. '18 |
| Liane | Geweldig, mooie kleur | 1 mrt. '18 |
| Liane | Zoo wat een sneeuw | 1 mrt. '18 |
| P.rolff | valt niet mee zeg met die kou, maar jullie zijn wel… | 1 mrt. '18 |
| Gerda | Mooie plaatjes maar wat een kou, Martin is zelf bijna… | 1 mrt. '18 |
| Tineke | Gevoelstemperatuur dinsdag min 24 en woensdag min… | 1 mrt. '18 |
| Jantje baas | Heerlijk! | 28 feb. '18 |
| LiMi | Heerlijk winters weertje....!! | 28 feb. '18 |
| LiMi | Brrrr....... | 28 feb. '18 |
| LiMi | Een hoofdband misschien een optie? | 28 feb. '18 |
| Saskia | brrr | 28 feb. '18 |
| Gerda | Weer mooie foto's brrr genieten | 28 feb. '18 |
| P.rolff | heel veel plezier en ontspanning gewenst in het koude… | 28 feb. '18 |
| NaMa | Beautiful pics from Air. Freezing.....! | 28 feb. '18 |
| Jantje baas | Leuk veel plezier!!! | 27 feb. '18 |
| Ina van Dijk | Jeetje..wat koud daar! Vannacht lekker slapen en dan… | 27 feb. '18 |
| Saskia | goede reis, veel plezier! :D | 27 feb. '18 |
| Corrie | Een goede reis naar het koude noorden, lekkere warme… | 26 feb. '18 |
| Gerda | Een fijne reis, en heel veel plezier genieten dus. | 26 feb. '18 |
| Jan Wagenaar | Nou, nou, na die extreme hitte in Griekenland gaan… | 26 feb. '18 |
| NaMa | Looking forward to see a nice story along with freezing… | 26 feb. '18 |
| Mineke | Veel plezier in Stockholm!! | 25 feb. '18 |
| Mary Huyzen | Goede reis en veel plezier in Stockholm. Groetjes… | 25 feb. '18 |
| Liane | Yep, gaan we doen. Goede reis gewenst, en uh veel… | 25 feb. '18 |
| LiMi | Heerlijk....! Dat wordt genieten met weliswaar dikke… | 25 feb. '18 |
| Jantje baas | Heerlijk en vandaag al geoefend las ik op fb. De voorpret… | 25 feb. '18 |
| Corrie Klaucke | Mooi dat we volgend jaar februari alweer met jullie… | 21 dec. '17 |
| LiMi | Een mooi terugblik genoten van 2017 en op naar een… | 19 dec. '17 |
| Tineke | Begin 2018 op zoek naar Järnpojke. Dat is nog eens… | 19 dec. '17 |
| NaMa | Nice, you can start first holiday in 2018 with a wonderful… | 19 dec. '17 |
| Lucinda | Hele mooie dagen en een goed nieuwjaar gewenst, maar… | 18 dec. '17 |
| Gerda | Het was mooi om alles met jullie te mogen beleven.… | 18 dec. '17 |
| LiMi | Beetje late reaktie van mijn kant. Maar wat heerlijk...… | 29 okt. '17 |
| Corrie | Alsnog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag,… | 29 okt. '17 |
| NaMa | Such a beautiful pictures. Lovely wedding day. Really… | 27 okt. '17 |
| Mineke | Nog van harte Martin en Harma! Leuk verhaal en weer… | 27 okt. '17 |
| Tiny | Heel fijn dat jullie zo kunnen genieten. Het concert… | 27 okt. '17 |
| Gerda | Wat weer mooi weergegeven je maakt het bijna zelf… | 27 okt. '17 |
| P.rolff | hallo Martin en Harma nog van harte gefeliciteerd… | 27 okt. '17 |
| Mary Huyzen | Mooie herfstfoto’s! Inderdaad jammer v d regen.… | 26 okt. '17 |


- Corrie: Welkom thuis! Lekker uitrusten…
- NaMa: Wow, nice video. Lovely vibe.…
- Jantje baas: Welkom thuis! Lekker uitrusten…
- Jan Wagenaar: Fijn dat jullie weer goed…
- Lia de Vries-Donkersloot: Zo jammer, he aan al het…
Alle reacties »