Reacties

Reacties 1551 - 1600 van 2749

Naam Reactie Datum
Ina van Dijk Prachtige fotos en geweldig leuk verslag! Benieuwd… 2 mrt. '18
Gerda Weer prachtige foto's pas maar op met dat gember?ha,… 2 mrt. '18
Saskia hooi..ik zwaait terug :D 2 mrt. '18
P.rolff wel goed uit te houden in de kou, uiteraard op kleden… 2 mrt. '18
Jantje baas Haha verslaafd aan de shotjes... Mooie plaatjes Harma… 1 mrt. '18
Jan Wagenaar Hallo Harma en Martin, Mooie winterplaatjes uit Stockholm… 1 mrt. '18
Saskia en weer kan ik jullie niet vinden :D 1 mrt. '18
Saskia nah...dit is wel een heel ingewikkeld zoekplaatje....waar… 1 mrt. '18
Corrie Wat een mooie winterse plaatjes, maar ook hier in… 1 mrt. '18
Liane mooi die kleuren van de huizen 1 mrt. '18
Liane Lijkt net een foto uit een sprookjesboek 1 mrt. '18
Liane Geweldig, mooie kleur 1 mrt. '18
Liane Zoo wat een sneeuw 1 mrt. '18
P.rolff valt niet mee zeg met die kou, maar jullie zijn wel… 1 mrt. '18
Gerda Mooie plaatjes maar wat een kou, Martin is zelf bijna… 1 mrt. '18
Tineke Gevoelstemperatuur dinsdag min 24 en woensdag min… 1 mrt. '18
Jantje baas Heerlijk! 28 feb. '18
LiMi Heerlijk winters weertje....!! 28 feb. '18
LiMi Brrrr....... 28 feb. '18
LiMi Een hoofdband misschien een optie? 28 feb. '18
Saskia brrr 28 feb. '18
Gerda Weer mooie foto's brrr genieten 28 feb. '18
P.rolff heel veel plezier en ontspanning gewenst in het koude… 28 feb. '18
NaMa Beautiful pics from Air. Freezing.....! 28 feb. '18
Jantje baas Leuk veel plezier!!! 27 feb. '18
Ina van Dijk Jeetje..wat koud daar! Vannacht lekker slapen en dan… 27 feb. '18
Saskia goede reis, veel plezier! :D 27 feb. '18
Corrie Een goede reis naar het koude noorden, lekkere warme… 26 feb. '18
Gerda Een fijne reis, en heel veel plezier genieten dus. 26 feb. '18
Jan Wagenaar Nou, nou, na die extreme hitte in Griekenland gaan… 26 feb. '18
NaMa Looking forward to see a nice story along with freezing… 26 feb. '18
Mineke Veel plezier in Stockholm!! 25 feb. '18
Mary Huyzen Goede reis en veel plezier in Stockholm. Groetjes… 25 feb. '18
Liane Yep, gaan we doen. Goede reis gewenst, en uh veel… 25 feb. '18
LiMi Heerlijk....! Dat wordt genieten met weliswaar dikke… 25 feb. '18
Jantje baas Heerlijk en vandaag al geoefend las ik op fb. De voorpret… 25 feb. '18
Corrie Klaucke Mooi dat we volgend jaar februari alweer met jullie… 21 dec. '17
LiMi Een mooi terugblik genoten van 2017 en op naar een… 19 dec. '17
Tineke Begin 2018 op zoek naar Järnpojke. Dat is nog eens… 19 dec. '17
NaMa Nice, you can start first holiday in 2018 with a wonderful… 19 dec. '17
Lucinda Hele mooie dagen en een goed nieuwjaar gewenst, maar… 18 dec. '17
Gerda Het was mooi om alles met jullie te mogen beleven.… 18 dec. '17
LiMi Beetje late reaktie van mijn kant. Maar wat heerlijk...… 29 okt. '17
Corrie Alsnog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag,… 29 okt. '17
NaMa Such a beautiful pictures. Lovely wedding day. Really… 27 okt. '17
Mineke Nog van harte Martin en Harma! Leuk verhaal en weer… 27 okt. '17
Tiny Heel fijn dat jullie zo kunnen genieten. Het concert… 27 okt. '17
Gerda Wat weer mooi weergegeven je maakt het bijna zelf… 27 okt. '17
P.rolff hallo Martin en Harma nog van harte gefeliciteerd… 27 okt. '17
Mary Huyzen Mooie herfstfoto’s! Inderdaad jammer v d regen.… 26 okt. '17

1  « Vorige 28 29 30 31 32 33 34 35 36 Volgende »  ...