Weerzien

6 april 2024 - Hoogezand, Nederland

Beste allemaal,

Vanuit huis een verhaal wat er binnenkort staat te gebeuren.

Vandaag over 2 maanden krijgen we bezoek van onze verre vriend Nalin.

Nalin werkt in Sri Lanka voor een bedrijf waarvan het hoofdkantoor in Rotterdam is gevestigd.

Eind mei komt hij op uitnodiging van het bedrijf naar Rotterdam met nog 5 andere collega's.

Zij blijven ongeveer 2 weken.

Op het eind van zijn bezoek aan Nederland heeft hij een paar dagen over en wil ons graag bezoeken.

Na veel heen en weer berichten sturen is er een plan klaar.

Wij zullen Nalin op 6 juni a.s 's avonds van Rotterdam Centraal halen met de trein.

Met een beetje geluk is hij om 7 uur op het station.

We reizen dan gezamenlijk terug naar ons huis.

Het wordt vermoedelijk nachtwerk voor we hier zijn.

En de NS moet ons goed gezind zijn.

De vrijdag kunnen we met ons drieën doorbrengen.

Nalin wil graag een fietstocht maken en koeien zien.

Vanmorgen hebben we een fietstocht gemaakt waarvan we denken dat deze leuk is voor Nalin en niet te lang.

Uiteraard hopen we dat het over 2 maanden ook goed fietsweer is.

De koeien waren nog niet van stal dus binnenkort dezelfde route fietsen om te kijken of er dan koeien op ons pad komen.

De middag willen we thuis blijven en wat lekkere dingen eten zoals een tompouce.

De zaterdag zullen we met Nalin naar Schiphol reizen.

Zijn vlucht terug gaat in de middag dus ook dan hopen dat de NS meewerkt.

Het was 5 jaar geleden dat we Nalin voor het laatst zagen dus heel bijzonder!

We kijken er naar uit.

De toegevoegde foto is van 10 jaar terug toen we bij Nalin en Manoja thuis waren in Colombo.

Uiteraard komt er een verslag van de dagen dat Nalin ons bezocht heeft.

Vriendschap

Een ander berichtje is dat ons blog dit jaar alweer 10 jaar bestaat.

Het is omgevlogen en wat hebben we prachtige reizen gemaakt.

En nog mooiere herinneringen.......

Wat er nog gaat komen weten we nog niet.

We hebben wat jubileums te vieren en wellicht kan dat met een leuk uitje.

Zo zijn we in oktober 25 jaar samen en volgend jaar februari word ik 60.

Afwachten......

Lieve groetjes, Martin en Harma

1. Mariët:
    6 april 2024
    Oh wat leuk, dat wordt vast een prachtig weerzien.
    En hopen dat het weer ook meewerkt als jullie gaan fietsen.
  2. Saskia:
    6 april 2024
    Wat superleuk dat jullie elkaar weer even gaan zien!!!
  3. Mineke:
    Wat fijn voor jullie!
  4. Peter rolff:
    6 april 2024
    wat een geweldig vooruitzicht jullie zien Nalin en Manoja weer na lange tijd en jullie zijn in oktober 25 jaar samen en nog een verjaardag ook, Harma 60, super, jubileums te vieren hoor dat wel
  5. Mirjam:
    6 april 2024
    Owwwww.. Wat ontzettend leuk zeg!! Dat worden hele leuke dagen samen..

Gefeliciteerd!! 10 jaar al jullie blog hebbende..

Ook ik word jaar 60 en ben bang dat jullie het niet gaan redden om op mijn feest 08 Juni te komen. Heb een zaal gegehuurd.

Maar wat een mooie verrassing voor jullie Nalin hier in Nederland te mogen zien na zoveel jaren.
  6. Jan Wagenaar:
    6 april 2024
    Wat leuk dat er een weerzien komt na vijf jaar. Vindt Nalin het misschien ook nog interessant om te zien hoe de koeien gemolken worden ? Misschien kunnen jullie wel een afspraak maken met de boer van het weiland dat jullie op het oog hebben.
  7. Tineke:
    7 april 2024
    Wat gezellig en bijzonder dat Nalin komt en hem van alles te laten zien en proeven.
    Leuk voor hem om wat van Rotterdam te zien én Sappemeer en omgeving.
    Mooie mix van ons kikkerlandje en door de lange (en hopelijk voorspoedige) lange treinreis op de terugweg bij daglicht krijgt hij natuurlijk ook nog een aardig beeld van ons kikkerlandje waarin dan als het meezit veel koeien te zien zijn.
    PS: gefeliciteerd met jullie blog-jubileum. Dat is ook wel een tompouce waard!
  8. Jantje:
    7 april 2024
    Wat een mooie ontmoeting zal dat gaan worden Harma en Martin! Succes met de voorbereidingen👌
  9. Corrie:
    7 april 2024
    Wat een leuke verrassing dat Nalin naar Nederland komt, hij zal zijn ogen uitkijken hier en het waarschijnlijk heel erg koud vinden ;)
    Jullie hebben een leuk plan gemaakt en hopelijk valt het niet in 't water!
  10. Lia de Vries-Donkersloot:
    7 april 2024
    Wat een leuk vooruitzicht, Harma en Martin!
    Leuke uitjes hebben jullie al bedacht, echt Hollands1
    En nogmaals mocht je vanaf het station een , taxi, nodig zijn......vraag gerust!
    groetjes,
    Lia.
  11. Ina van Dijk:
    7 april 2024
    Dat klinkt als leuke vooruitzichten! Mooi dat jullie Nalin weer gaan ontmoeten en hoe leuk dat jullie een leuk "programma" klaar hebben. Dit worden ongetwijfeld een paar onvergetelijke dagen.
  12. Frederika Goth:
    11 april 2024