Reacties
Reacties 1501 - 1550 van 2749
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| LiMi | Mooi.. Heel veel plezier!!! | 9 aug. '18 |
| P.rolff | ziet er goed uit, geniet ervan wat alles wat je daarziet | 9 aug. '18 |
| Tineke | Ben benieuwd naar de opvolger en vooral de omgeving… | 9 aug. '18 |
| Tineke | Leuke foto! | 9 aug. '18 |
| Mariët Krimpmann | Veel plezier, en genieten er van. | 9 aug. '18 |
| NaMa | Have a Fun! Good Luck Friends!!! | 9 aug. '18 |
| P.rolff | ben benieuwd naar jullie trip, veel plezier en ontspanning… | 9 aug. '18 |
| Kitty | Heel veel plezier en geniet ervan. | 8 aug. '18 |
| Dimitris Pagkarliotas | Have a safe and pleasant journey. | 8 aug. '18 |
| Gerda | Veel,veel,veel, plezier lieve groet Gerda | 8 aug. '18 |
| Jantje baas | Nog gecondoleerd Harma en Martin met het verlies.… | 8 aug. '18 |
| Bert Lanting | Fijne reis jongens | 8 aug. '18 |
| LiMi | Leuk! Ik ben heel benieuwd.. alvast een fijne trip… | 8 aug. '18 |
| Ria | Veel plezier Groetjes | 8 aug. '18 |
| Marijke | Veel plezier!!! | 8 aug. '18 |
| Jan Wagenaar | Hallo vliegtuigenspotters, Noteren jullie ook nog… | 8 aug. '18 |
| Saskia | Spannend😁👋👋👋 | 8 aug. '18 |
| Ria | Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst | 22 jul. '18 |
| Corrie | Heel veel sterkte en vooral rust gewenst om dit plotselinge… | 22 jul. '18 |
| P.rolff | woorden schieten te kort met dit zware verlies, neem… | 22 jul. '18 |
| Bert Lanting | Als jullie zover zijn, kom langs voor een bakkie en… | 21 jul. '18 |
| Gerda | Wat kun je nog zeggen, veel liefde voor elkaar dat… | 21 jul. '18 |
| LiMi | Xxx... | 21 jul. '18 |
| Saskia | Xxx | 21 jul. '18 |
| Jan Wagenaar | Gecondoleerd met het verlies van jullie moeder/schoonmoeder… | 21 jul. '18 |
| NaMa | Sympathies!! Have a good rest and take your time to… | 21 jul. '18 |
| Tineke | Sprookjesachtig!! | 9 mrt. '18 |
| Mary Huyzen | Een unieke ervaring Stockholm in de sneeuw. Mooie… | 4 mrt. '18 |
| Liane | Dankje voor het laten zien van jullie reis. Zo heb… | 4 mrt. '18 |
| NaMa | Thank you for sharing a wonderful story and pics.… | 4 mrt. '18 |
| Saskia | Buitenland in het buitenland :D | 4 mrt. '18 |
| Saskia | Dank weer voor het mee-mogen-beleven! Fijne thuisdag! | 4 mrt. '18 |
| Jantje baas | Bedankt voor het delen! Fijn dat jullie weer goed… | 4 mrt. '18 |
| P.rolff | bedankt voor alle mooie verslagen en foto;s, op het… | 4 mrt. '18 |
| Corrie | Bedankt voor de sfeervolle foto's en het laatste… | 4 mrt. '18 |
| Gerda | Wat een sfeer de foto' geweldig bedankt voor… | 4 mrt. '18 |
| Tineke | Wat een pak sneeuw daar. Ik heb erg genoten van de… | 4 mrt. '18 |
| Tineke | Gezellig (en lekker warm!). | 4 mrt. '18 |
| Tineke | Lekker! | 4 mrt. '18 |
| Tineke | Paul loopt net binnen: die is het helemaal met bovenstaand… | 4 mrt. '18 |
| NaMa | looks delicious food ha ha! | 4 mrt. '18 |
| Tineke | Voor wie zou die zijn? Leuk! | 4 mrt. '18 |
| Tineke | Wat een geweldige foto!!! | 4 mrt. '18 |
| NaMa | Really like the clicks taken. Snow flakes give a great… | 4 mrt. '18 |
| Corrie | Mooie sneeuwplaatjes! Waren dat kottbullar op het… | 3 mrt. '18 |
| LiMi | Prachtig!!! Goede terugreis! Ben benieuwd naar de… | 3 mrt. '18 |
| LiMi | Heerlijk... | 3 mrt. '18 |
| Ina van Dijk | Weer prachtige fotos hoor!! Ook voor ons is dat genieten!… | 3 mrt. '18 |
| Jantje baas | Ben je daar ingepeperd? Harma? 😎 Plaatjes zijn… | 3 mrt. '18 |
| P.rolff | hallo Martin en Harma, prachtige foto;s gestuurd,… | 3 mrt. '18 |


- Corrie: Welkom thuis! Lekker uitrusten…
- NaMa: Wow, nice video. Lovely vibe.…
- Jantje baas: Welkom thuis! Lekker uitrusten…
- Jan Wagenaar: Fijn dat jullie weer goed…
- Lia de Vries-Donkersloot: Zo jammer, he aan al het…
Alle reacties »