Reacties

Reacties 1501 - 1550 van 2749

Naam Reactie Datum
LiMi Mooi.. Heel veel plezier!!! 9 aug. '18
P.rolff ziet er goed uit, geniet ervan wat alles wat je daarziet 9 aug. '18
Tineke Ben benieuwd naar de opvolger en vooral de omgeving… 9 aug. '18
Tineke Leuke foto! 9 aug. '18
Mariët Krimpmann Veel plezier, en genieten er van. 9 aug. '18
NaMa Have a Fun! Good Luck Friends!!! 9 aug. '18
P.rolff ben benieuwd naar jullie trip, veel plezier en ontspanning… 9 aug. '18
Kitty Heel veel plezier en geniet ervan. 8 aug. '18
Dimitris Pagkarliotas Have a safe and pleasant journey. 8 aug. '18
Gerda Veel,veel,veel, plezier lieve groet Gerda 8 aug. '18
Jantje baas Nog gecondoleerd Harma en Martin met het verlies.… 8 aug. '18
Bert Lanting Fijne reis jongens 8 aug. '18
LiMi Leuk! Ik ben heel benieuwd.. alvast een fijne trip… 8 aug. '18
Ria Veel plezier Groetjes 8 aug. '18
Marijke Veel plezier!!! 8 aug. '18
Jan Wagenaar Hallo vliegtuigenspotters, Noteren jullie ook nog… 8 aug. '18
Saskia Spannend😁👋👋👋 8 aug. '18
Ria Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst 22 jul. '18
Corrie Heel veel sterkte en vooral rust gewenst om dit plotselinge… 22 jul. '18
P.rolff woorden schieten te kort met dit zware verlies, neem… 22 jul. '18
Bert Lanting Als jullie zover zijn, kom langs voor een bakkie en… 21 jul. '18
Gerda Wat kun je nog zeggen, veel liefde voor elkaar dat… 21 jul. '18
LiMi Xxx... 21 jul. '18
Saskia Xxx 21 jul. '18
Jan Wagenaar Gecondoleerd met het verlies van jullie moeder/schoonmoeder… 21 jul. '18
NaMa Sympathies!! Have a good rest and take your time to… 21 jul. '18
Tineke Sprookjesachtig!! 9 mrt. '18
Mary Huyzen Een unieke ervaring Stockholm in de sneeuw. Mooie… 4 mrt. '18
Liane Dankje voor het laten zien van jullie reis. Zo heb… 4 mrt. '18
NaMa Thank you for sharing a wonderful story and pics.… 4 mrt. '18
Saskia Buitenland in het buitenland :D 4 mrt. '18
Saskia Dank weer voor het mee-mogen-beleven! Fijne thuisdag! 4 mrt. '18
Jantje baas Bedankt voor het delen! Fijn dat jullie weer goed… 4 mrt. '18
P.rolff bedankt voor alle mooie verslagen en foto;s, op het… 4 mrt. '18
Corrie Bedankt voor de sfeervolle foto's en het laatste… 4 mrt. '18
Gerda Wat een sfeer de foto' geweldig bedankt voor… 4 mrt. '18
Tineke Wat een pak sneeuw daar. Ik heb erg genoten van de… 4 mrt. '18
Tineke Gezellig (en lekker warm!). 4 mrt. '18
Tineke Lekker! 4 mrt. '18
Tineke Paul loopt net binnen: die is het helemaal met bovenstaand… 4 mrt. '18
NaMa looks delicious food ha ha! 4 mrt. '18
Tineke Voor wie zou die zijn? Leuk! 4 mrt. '18
Tineke Wat een geweldige foto!!! 4 mrt. '18
NaMa Really like the clicks taken. Snow flakes give a great… 4 mrt. '18
Corrie Mooie sneeuwplaatjes! Waren dat kottbullar op het… 3 mrt. '18
LiMi Prachtig!!! Goede terugreis! Ben benieuwd naar de… 3 mrt. '18
LiMi Heerlijk... 3 mrt. '18
Ina van Dijk Weer prachtige fotos hoor!! Ook voor ons is dat genieten!… 3 mrt. '18
Jantje baas Ben je daar ingepeperd? Harma? 😎 Plaatjes zijn… 3 mrt. '18
P.rolff hallo Martin en Harma, prachtige foto;s gestuurd,… 3 mrt. '18

1  « Vorige 27 28 29 30 31 32 33 34 35 Volgende »  ...