Stilte………

21 juli 2018 - Hoogezand, Nederland

Stilte………

Woensdag 25 juli zou onze welverdiende vakantie beginnen.

Afgelopen maandag hebben we deze vakantie geannuleerd.

Martins moeder is zeer plotseling overleden.

Ze was aan het revalideren en kon 20 juli haar nieuw huisje betrekken.

Helaas is dit niet gebeurt en hadden we 20 juli haar uitvaart.

Omdat het zo plotseling is gebeurt  hebben we het besef nog niet helemaal.

We zijn nu aan het uitrusten van afgelopen week die erg zwaar en hectisch is geweest.

Als we een beetje bijgekomen zijn willen we rondkijken om toch nog een weekje er op uit te trekken.

Aan iedereen die een beetje op de hoogte was van de laatste 6 weken, heel erg bedankt voor jullie medeleven en steun.

Wij gaan beginnen aan de verwerking van dit verlies.

1. NaMa:
    21 juli 2018
    Sympathies!! Have a good rest and take your time to get back to normal. Good Luck
  2. Jan Wagenaar:
    21 juli 2018
    Gecondoleerd met het verlies van jullie moeder/schoonmoeder en veel sterkte gewenst.
  3. Saskia:
    Xxx
  4. LiMi:
    Xxx...
  5. Gerda:
    21 juli 2018
    Wat kun je nog zeggen, veel liefde voor elkaar dat geeft de kracht om dit verlies te verwerken lieve groet gerda
  6. Bert Lanting:
    21 juli 2018
    Als jullie zover zijn, kom langs voor een bakkie en babbel! Liefs uit de Tuinstraat
  7. P.rolff:
    22 juli 2018
    woorden schieten te kort met dit zware verlies, neem alle tijd om dit te verwerken samen kunnen jullie dit aan, heeft veel tijd nodig en via deze weg nogmaals veel sterkte toegewenst, ik houd van jullie
  8. Corrie:
    22 juli 2018
    Heel veel sterkte en vooral rust gewenst om dit plotselinge verlies te gaan verwerken. Hoop van harte dat jullie nog een weekje eropuit kunnen gaan, nodig om tot rust te komen met elkaar. Liefs Corrie
  9. Ria:
    22 juli 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst