en tot slot........

20 december 2015 - Hoogezand, Nederland

De laatste foto van dit jaar is gemaakt in Sri Lanka.

Vorig jaar in december hadden we kerstspullen gekocht om deze mee te nemen naar Sri Lanka.

Het idee was er al om daar een foto te maken voor de kerstkaart.

In de hitte met een mini kerstman en mini sneeuwman op het strand van Mount Lavinia, een hilarisch en mooi moment.

Hulde voor Nalin die als fotograaf te werk is gegaan.

En zie het resultaat..........

Wij wensen onze lezers cq volgers mooie feestdagen!

Hopelijk tot in 2016!

Lieve groet,

Martin & Harma

1. Jantje baas:
    20 december 2015
    Ja wat een geweldige mooie foto van jullie beiden Harma en Martin! Dank hiervoor! Langs deze weg ook voor jullie een heel gezond, gelukkig 2016 gewenst met vele reizen in het vooruitzicht, zodat wij allemaal weer mee kunnen genieten :)
  2. Mary Huyzen:
    20 december 2015
    Hoi H&M,
    Hartelijk dank voor de mooie foto. Super! Nogmaals wens ik jullie gezellige kerstdagen en een fantastisch 2016. Met wellicht weer mooie reizen in het verschiet...
  3. P.rolff:
    21 december 2015
    heel leuke foto van jullie en bedankt voor deze als kerstkaart,ik wens jullie heel fijne kerstdagen toe en een gezond en gelukkig 2016 en wie weet met nog met een mooie reis in het vooruitzicht,zodat iedereen weer mee kunnen genieten van jullie belevenissen groetjes,peter
  4. NaMa:
    21 december 2015
    Thank you very much for the beautiful christmas card, We received it today morning!!! Wishing you a beautiful Christmas and New Year 2016 here.
  5. Corrie:
    21 december 2015
    Leuk om te zien en wat zullen jullie gelachen hebben daar!

Fijne dagen en een goed en vooral gezond 2016!
  6. Tiny:
    21 december 2015
    Wat grappig om dat zo te bedenken.
    Het is een mooie foto geworden leuk hoor.
    Jullie ook fijne Feestdagen en een Voorspoedig 2016
  7. Kavishka: