Rugtas testen

9 mei 2016 - Hoogezand, Nederland

Hallo allemaal!

Morgen ( dinsdag ) vertrekken we voor 3 nachtjes naar de Drentse hei.

Ook een mooie gelegenheid om de nieuwe rugtas te testen ( zie foto )

We hebben enorme behoefte om even de drukte en heisa te ontlopen.

Onthaasten dus.

We zullen vanaf daar wat foto's plaatsen en bij thuiskomst verslag doen.

Tot later....

Groet, Martin en Harma

1. Bert Lanting:
    9 mei 2016
    Hay, hoe gaat ie verder?... We zagen Jan laatst lopen door de Tuinstraat.
  2. Saskia:
    9 mei 2016
    Onthaast en geniet ze; wij zijn net weer thuis. Als jullie het net zo treffen als wij, dan hebben een paar superdagen voor de boeg!
  3. Tineke:
    9 mei 2016
    Mooie tas! Alleen een beetje klein. Zo te zien, pas ik er niet in. Jammer, want ik zou er zo in kruipen en meegaan :-)
    Alvast mooie dagen toegewenst. Geniet ervan!!
    Lieve groet, Tineke
  4. P.rolff:
    9 mei 2016
    hoi Martin en Harma, jullie gaan er een paar daagjes tussen uit ,groot gelijk hoor en probeer wat tot rust te komen
  5. Gerda:
    9 mei 2016
    Dag lief stel, fijne dagen , mooie rugzakken en een gaaf kleurtje. Moet gewoon allemaal lukken, doei,doei, Gerda
  6. LiMi:
    9 mei 2016
    Mooie rugtas! Doen jullie goed even onthaasten... Mooi de Drentse hei. Hele mooie dagen gewenst en hoofd leeg en lekker genieten... Xxx
  7. Bert:
    9 mei 2016
    Welkom in Drenthe. Je zult vast en zeker een paar mooie dagen beleven. Geniet en tot binnenkort. :)
  8. Kitty:
    9 mei 2016
    Geniet ervan en ga lekker onthaasten.
  9. NaMa:
    10 mei 2016
    Sounds really interesting. Enjoy Drenthe heath. Backpack looking beautiful. Looking forward to see a set of amazing pics as usual.
  10. Liane:
    10 mei 2016
    Goed zo, ik wens jullie veel plezier, het weer zit in ieder geval nog mee.
    Enjoy!
  11. Corrie:
    10 mei 2016
    Welkom in ons Drentheland en geniet ervan, het weer werkt in elk geval nu nog lekker mee! Veel plezier gewenst en vooral veel rust.
  12. Tiny:
    10 mei 2016
    Heel veel plezier en lekker genieten.
    liefs van ons