Rondom Westerbork

12 mei 2016

Vandaag komen we bijna aan veertig km fietsen en wandelen. Meer als gisteren. Tineke je video komt als we thuis zijn, want we hebben alleen de mobiel mee. Alle foto's zijn op een paar na door Harma gemaakt. Foto's van Martin met film komt later. De rugtas is goed getest.

1. Tineke:
    12 mei 2016
    Leuk dat er een video komt :-) Wat een prachtige, nostalgische foto's. En wauw! Bijna 40 kilometer in beweging geweest. Ik doe het jullie niet na. Zeker niet met dit warme weer. Groetjes!
  2. Ria:
    12 mei 2016
    Mooi hé daar. Orvelte zijn wij ook wel eens geweest. De moeite waard om een keer te zien hoe mensen vroeger hebben gewoond en geleefd.
  3. NaMa:
    13 mei 2016
    40 km...... Thats really remarkable. Wonderful pics of surroundings.
  4. Gerda:
    13 mei 2016
    Mooie omgeving en wat een rust, verder vind ik de foto's heel erg mooi. Ik kan me goed voorstellen dat deze omgeving je stimuleerde om te gaan fietsen en wandelen. Veel plezier met alles.
  5. P.rolff:
    13 mei 2016
    prachtige foto"s van een mooie omgeving en met gelukkig mooi weer wat dat gaat helaas zaterdag een stuk minder worden,maar jullie hebben ervan genoten
  6. Corrie:
    13 mei 2016
    Jeetje wat een eind zeg, 40 km fietsen, doe het je niet meer na hoor! Moet bekennen dat ik nu 45 jaar in Drenthe woon en nog nooit Orvolte heb gezien..., erg he?
    Maar wat een prachtige nostalgische foto's vooral het snoepwinkeltje "brings back memories"