Dagje Drentse hei.

11 mei 2016 - Westerbork, Nederland

Vandaag 30 kilometer gefietst en gewandeld. Ineens midden op de Drentse hei zegt Harma op eens IK ZAL WEL WEER EEN LEKKE BAND KRIJGEN. En ja hoor bij Kamp Westerbork krijgt ze een lekke band. Het hotel gebeld en ja hoor ze kwamen een andere fiets brengen. Goede service dus. (zie foto's) Net als gisteren plaatsen we alleen foto's gemaakt met de telefoon. Thuis zullen we een uitgebreid verhaal doen met hele goede en mooie foto's
Tot morgen

1. Tineke:
    11 mei 2016
    Netjes hoor, dat het hotel een andere fiets kwam brengen. En 30 km. afgelegd, is ook netjes. Aan de foto's te zien, is het een prachtige omgeving!
  2. Mineke:
    11 mei 2016
    Groetjes van Hans. En geniet ervan!
  3. LiMi:
    11 mei 2016
    Ook met Mobiel prachtige fotos.. Is goden verzoeken met het uitspreken van.. Lekke fietsband! :-) Mooi geregeld overigens van het hotel. En hoe bevalt de nieuwe rugtas..?? Daar draait het deze dagen toch voornamelijk om..? :-)
  4. Ria:
    11 mei 2016
    wat een goeie service van het hotel.
    mooie omgeving
    mooie foto,s
    wat zijn jullie sportief
  5. Tineke:
    11 mei 2016
    Zeg Martin: wordt het morgen niet weer eens tijd voor een filmpje??
  6. NaMa:
    12 mei 2016
    Wow, Beautiful pictures. We like the surrounding in the village very much.
  7. P.rolff:
    12 mei 2016
    hoi martin, mooie foto"s hoor,heb jij iets met koeien,het blijft gelukkig tot morgen best weer, geniet er samen van met Harma
  8. Corrie:
    12 mei 2016
    Ach Harma, je roept het bijna over jezelf af he met die lekke band! ha ha, maar geweldige service van het hotel hoor!
    Geniet nog maar lekker van de mooie omgeving en het prachtige weer, je krijgt wat je toekomt nietwaar?
  9. Corrie:
    12 mei 2016
    Prachtige foto's hoor met de telefoon en mooi om te zien dat de steentjes in Kamp Westerbork weer allemaal hersteld zijn.