Reacties

Reacties 251 - 300 van 2749

Naam Reactie Datum
Jan Wagenaar Leuk dat jullie zo'n kunstroute langs metrostations… 18 feb. '24
Mineke Leukkkk!! 18 feb. '24
Jantje baas Ook een snuffelmarkt? 18 feb. '24
Alexander Schitterend! 18 feb. '24
Liane Mooie foto's 18 feb. '24
NaMa Love the city view. lovely pics. 18 feb. '24
NaMa Nice set of pics. Enjoy!!!! 18 feb. '24
Peterrolff wat een heerlijk verslag en wederom een hoop gezien,… 18 feb. '24
Tineke Toch weer wat nieuws gedaan. Jullie zijn nog lang… 18 feb. '24
Tineke Wat is het toch een prachtige stad! Ik geniet volop… 18 feb. '24
Tineke MOOI! 18 feb. '24
Tineke 😀😍💓 18 feb. '24
Mirjam Ja, die semla's.. Heel lastig om die te laten… 17 feb. '24
Jantje baas Leuk om te lezen en de foto's weer te zien👌 17 feb. '24
Mariët Krimpmann Wat weer prachtige foto's hebben jullie weer… 17 feb. '24
Jan Wagenaar Fijn dat het weer wat mee speelde deze dag (wij hadden… 17 feb. '24
Ina van Dijk Weer genieten hoor, mooie foto's ook! Op naar… 17 feb. '24
Alexander Eindelijk weer een Semla. 🙃. Ziet er allemaal mooi… 17 feb. '24
Liane Wat mooi om zoveel bekende foto's en herkenningsplaatsen… 17 feb. '24
Saskia Toppie foto's💖🤩, thanks👍 17 feb. '24
Mirjam 😁😁😁Harma. Jammer van het weer maar wat jullie… 16 feb. '24
Peterrolff hoi wat leuk dat martin toch een gesigneerde singlehoes… 16 feb. '24
Saskia Op naar morgen👍😃 16 feb. '24
Ina van Dijk Gaaf die handtekening, door Harma,zo te zien!! Dus,… 16 feb. '24
Tineke Net blog gelezen: nu weet ik zeker waar dit is! Goed… 16 feb. '24
Marijke Weer mooi verhaal. Veel plezier nog in Stockholm en… 16 feb. '24
Tineke Eigenlijk altijd lees ik eerst de blog en dan kijk… 16 feb. '24
Jan Wagenaar Mooie foto's van jullie eerste dag in Stockholm.… 16 feb. '24
Tineke Genieten! Had je je Abba-aankoop al binnen? 😁 16 feb. '24
Tineke 😍😍😍 16 feb. '24
Corrie Ach wat jammer van het slechte weer, maar Martin gefeliciteerd… 16 feb. '24
Ina van Dijk Genoten van jullie verslag en vlog!! Helemaal leuk!… 16 feb. '24
Ina van Dijk Superleuk joh!! Blij dat jullie vloggen! En het begin....Klinga… 16 feb. '24
Corrie Leuke foto van die stroopwafels! Maar wat een toeval… 16 feb. '24
Corrie Leuk filmpje 16 feb. '24
Alexander Geniet van jullie trip! 16 feb. '24
Peterrolff hoi bedankt voor het eerste bericht, hoop dat jullie… 15 feb. '24
Lia de Vries-Donkersloot Een mooi plaatje jullie samen...een voorspoedige reis… 15 feb. '24
Jan Wagenaar Bedankt voor jullie eerste bericht. Jullie hebben… 15 feb. '24
Jantje baas Leuk mensen!! 15 feb. '24
Tineke Van een (ik neem aan) grijs/misschien nog schemerig… 15 feb. '24
Frederika Goth Geniet ervan!!😘❤️😘❤️ 15 feb. '24
Mirjam Zag net jullie video. Leuk! Wilde het niet lukken… 15 feb. '24
Mirjam Heerlijk jullie weer te volgen.. Waarom was eigenlijk… 15 feb. '24
Saskia Nou....blij dat jullie overgehaald zijn😃, ik geniet… 15 feb. '24
Dimitris Pagkarliotas Thanks for the great video !!! 20 nov. '23
Ina van Dijk Geweldig dat we zo met jullie konden meegenieten van… 20 nov. '23
Mirjam Pffffff... China 🫣🫣🫣 Geniet heerlijk na van… 19 nov. '23
Peter Rolff fijn dat jullie weer goed thuis zijn aangekomen na… 19 nov. '23
Jan Wagenaar Dat was een indruk wekkende reis en een mooie laatste… 18 nov. '23

1  « Vorige 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende »  ...