Reacties
Reacties 451 - 500 van 2749
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Corrie | Wat een leuke foto's van de ruine, daar zijn… | 6 jul. '23 |
| Liane | mooie impressie van het kasteel. | 5 jul. '23 |
| Mirjam | Wat leuk jullie weer te hebben mogen volgen.. Prachtig… | 5 jul. '23 |
| Jan Wagenaar | Ook deze laatste dag heeft weer mooie beelden opgeleverd.… | 5 jul. '23 |
| Mariët Krimpmann | Nou wat een geluk dat jullie geen last van storm hebben… | 5 jul. '23 |
| Tineke | Klimmen in Klimmen. Klimmen in Valkenburg. Prachtige… | 5 jul. '23 |
| Tineke | Was weer genieten, Martin. Herkenbare en mooie beelden.… | 5 jul. '23 |
| Tineke | 😍😍😍 | 5 jul. '23 |
| Jantje baas | Wat een leuke dag! | 5 jul. '23 |
| Peter Rolff | wat een mooie foto's van een mooi landschap,… | 4 jul. '23 |
| Mirjam | Prachtig...!! Wat heerlijk al die uren daar te zijn… | 4 jul. '23 |
| Jan Wagenaar | Nou, jullie hebben je wandelkilometers wel gemaakt… | 4 jul. '23 |
| Tineke | Mooie foto's van een mooie dag! En de video mag… | 4 jul. '23 |
| Tineke | 'Mooi is het landschap'. 'Het landschap… | 4 jul. '23 |
| Tineke | Wat een plaatje! | 4 jul. '23 |
| Corrie | Petje af hoor! Zo'n 6 uur wandelen doen wij jullie… | 4 jul. '23 |
| Jantje baas | 👍😎👏👌 | 4 jul. '23 |
| Jan Wagenaar | Wat een mooie landschapsplaatjes. Weer iets heel anders… | 4 jul. '23 |
| Mirjam | Wat een flinke mooie wandeling gemaakt! Ben benieuwd… | 3 jul. '23 |
| Tineke | Wat een geluk dat de hitte nu even voorbij is. Wandelen… | 3 jul. '23 |
| Ina van Dijk | Jammer dat "zoeken", niet lukte vandaag,… | 3 jul. '23 |
| Mirjam | Heerlijk bikkelen door de Limburgse heuvels en genieten… | 3 jul. '23 |
| Corrie | Leuk fietsen van Bikkel! :) wederom een feest der… | 3 jul. '23 |
| Peter Rolff | gelukkig wat minder warm, dus lekker door gaan met… | 3 jul. '23 |
| Ina van Dijk | Maastricht is zeker leuk! Heel gezellig. Aken weet… | 2 jul. '23 |
| Tineke | Met Bikkel fietsen door de Limburgse heuvels. Goeie… | 2 jul. '23 |
| Saskia | Bevielen ze, die fietsen? Heerlijk, zo'n glooiend… | 2 jul. '23 |
| Jan Wagenaar | Dat was een goed en geslaagd alternatief om deze e-fietsen… | 2 jul. '23 |
| Jantje baas | Jammer van het weer maar toch veel gezien 👌 | 2 jul. '23 |
| Tineke | Aken vinden wij ook niets aan. We hebben het vaker… | 2 jul. '23 |
| Corrie | Prachtige plaatjes weer hoor, mooie beelden, ondanks… | 2 jul. '23 |
| Jan Wagenaar | Bedankt weer voor de update. Ondanks de regen vond… | 1 jul. '23 |
| Liane | Mooie foto's | 1 jul. '23 |
| Liane | Wat ziet Aken er mooi uit. | 1 jul. '23 |
| Mariët Krimpmann | Jullie hebben weer mooie foto's gemaakt. Ook… | 1 jul. '23 |
| Mirjam | Weer een dag met mooie foto's! | 1 jul. '23 |
| Jantje baas | Lekker genieten! | 1 jul. '23 |
| Jantje baas | Mooi!! | 1 jul. '23 |
| Corrie | Nog even een berichtje, schijnbaar was er een storing… | 1 jul. '23 |
| Corrie | Ach wat leuk! This brings back memories...van de kluizenaarswoning… | 1 jul. '23 |
| Corrie | Gelukkig via jullie site toch het reisverhaal 7 km… | 1 jul. '23 |
| Corrie | Begrijp dat het weer een drama was met de NS? Helaas… | 1 jul. '23 |
| Mary Huyzen | Wat is ons landje mooi! Nog veel plezier in zuid Limburg… | 30 jun. '23 |
| Mary Huyzen | Wat is ons landje mooi! Nog veel plezier in Zuid Limburg… | 30 jun. '23 |
| Tineke | Wat een mooie tocht. Goed uitgekozen. Heb genoten… | 30 jun. '23 |
| Tineke | Jaaaahaaa: meer video's! Doen!!! Prachtige beelden.… | 30 jun. '23 |
| Tineke | Leuke foto! | 30 jun. '23 |
| Tineke | 😍😎😍 | 30 jun. '23 |
| Jan Wagenaar | Prachtige foto's. Een heel ander landschap dan… | 30 jun. '23 |
| Mirjam | Leukkkk om met jullie mee te kunnen kijken.. ! Zo… | 30 jun. '23 |


- Corrie: Welkom thuis! Lekker uitrusten…
- NaMa: Wow, nice video. Lovely vibe.…
- Jantje baas: Welkom thuis! Lekker uitrusten…
- Jan Wagenaar: Fijn dat jullie weer goed…
- Lia de Vries-Donkersloot: Zo jammer, he aan al het…
Alle reacties »