Reacties
Reacties 551 - 600 van 2749
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jan Wagenaar | Bedankt voor jullie verslag van de terugreis. Ondanks… | 16 feb. '23 |
| Tineke | Beter laat geschreven, dan laat (later dan verwacht)… | 16 feb. '23 |
| Corrie | Fijn dat het jullie, ondanks de sterk gestegen prijzen,… | 16 feb. '23 |
| Ina van Dijk | Dank voor al jullie mooie verslagen,fotos en videos.… | 16 feb. '23 |
| Mirjam | Jammer dat jullie gelijk bij thuiskomst in mantelzorg… | 16 feb. '23 |
| Corrie | Bedankt voor alle leuke filmpjes en foto's, zo… | 13 feb. '23 |
| Mirjam | Wat weer prachtig om jullie verhalen te lezen en te… | 13 feb. '23 |
| Jan Wagenaar | Winter in Stockholm, met sneeuw en ijs. Heel anders… | 12 feb. '23 |
| Ina van Dijk | Heel erg leuk,om te zien hoor! Dank jullie voor alle… | 12 feb. '23 |
| Liane | leuk die bewegende beelden, net even iets xtra's | 12 feb. '23 |
| Ina van Dijk | Mooi!!! | 12 feb. '23 |
| Tineke | Prachtige beelden! Dat wordt straks in Sappemeer weer… | 12 feb. '23 |
| Tineke | 😍😍😍 | 12 feb. '23 |
| Tineke | Die Gustaaf zit daar niet verkeerd. Prachtige plaatjes… | 12 feb. '23 |
| Tineke | Mooi plaatje! | 12 feb. '23 |
| Tineke | Ik geniet altijd erg van de filmpjes. En zo'n… | 12 feb. '23 |
| Mineke | Genieten!!! | 12 feb. '23 |
| Corrie | Wat zien die gebakjes er verrukkelijk uit Harma! Ik… | 12 feb. '23 |
| Saskia | Van harte Harma!!!!! | 12 feb. '23 |
| Saskia | semla is een soort puddingbroodje/slagroomsoes? | 12 feb. '23 |
| Tineke | Dat is nog eens fris aan een nieuw levensjaar beginnen.… | 11 feb. '23 |
| Ina van Dijk | Geniet nog even van de laatste verjaardag-uurtjes!… | 11 feb. '23 |
| Jan Wagenaar | Van harte gefeliciteerd, Harma. Leuk dat jij die sneeuw… | 11 feb. '23 |
| Mirjam | Heldin! 💪 Mooi verhaal en foto's! | 11 feb. '23 |
| Corrie | Ha ha! Geweldig wat een avontuur om eindelijk het… | 11 feb. '23 |
| Ina van Dijk | Dat lijkt goed!! | 11 feb. '23 |
| Ina van Dijk | Zie hem staan!!! 😁👍👍🇸🇪🇸🇪Top!!… | 11 feb. '23 |
| Bert Lanting | DappeRrrrrrrrrr! | 11 feb. '23 |
| Ria | Leuk idee om het singeltje te laten signeren En het… | 10 feb. '23 |
| Tineke | Leuk plaatje. Staan jullie mooi op. | 10 feb. '23 |
| Tineke | Mooi! | 10 feb. '23 |
| Tineke | En wat zegt Martin in het filmpje 'WE gaan straks… | 10 feb. '23 |
| Tineke | SEMLA! | 10 feb. '23 |
| Tineke | 😍😍😍 | 10 feb. '23 |
| Jan Wagenaar | Mooie foto's, hoor. Kennelijk zijn die oude schepen… | 10 feb. '23 |
| Saskia | Super die signeersessie🤩 | 10 feb. '23 |
| Saskia | 😃 veel plezier!!!! Grappig van de metrostem | 10 feb. '23 |
| Ina van Dijk | Lijkt al op Gamla Stan..😁 | 10 feb. '23 |
| Ina van Dijk | Wow..veel leuks te koop zie ik! | 10 feb. '23 |
| Corrie | Fijn dat jullie weer lekker gaan genieten in Stockholm,… | 10 feb. '23 |
| Jan Wagenaar | Leuk om te vergelijken wat er weer is veranderd in… | 10 feb. '23 |
| Mary Huyzen | Veel plezier in Stockholm groetjes van Mary | 10 feb. '23 |
| Tineke | Hier op de blog voelt het ook als thuis- of terugkomen.… | 9 feb. '23 |
| Tineke | Jullie hometown 😍 | 9 feb. '23 |
| Tineke | 😁😊 | 9 feb. '23 |
| Mirjam | Ahhhhh heerlijk thuiskomen inderdaad...!! Geniet van… | 9 feb. '23 |
| Corrie | He bah! Wat een narigheid zo op het eind van de vakantie!… | 1 okt. '22 |
| NaMa | Sad to hear you got sick. Hope you got home safe.… | 30 sep. '22 |
| Lucinda | Jammer om te horen dat je zoek bent geworden Harma.… | 29 sep. '22 |
| Tineke | Fijn dat jullie weer lekker thuis zijn. Oost, west,… | 29 sep. '22 |


- Corrie: Welkom thuis! Lekker uitrusten…
- NaMa: Wow, nice video. Lovely vibe.…
- Jantje baas: Welkom thuis! Lekker uitrusten…
- Jan Wagenaar: Fijn dat jullie weer goed…
- Lia de Vries-Donkersloot: Zo jammer, he aan al het…
Alle reacties »