Reacties

Reacties 551 - 600 van 2749

Naam Reactie Datum
Jan Wagenaar Bedankt voor jullie verslag van de terugreis. Ondanks… 16 feb. '23
Tineke Beter laat geschreven, dan laat (later dan verwacht)… 16 feb. '23
Corrie Fijn dat het jullie, ondanks de sterk gestegen prijzen,… 16 feb. '23
Ina van Dijk Dank voor al jullie mooie verslagen,fotos en videos.… 16 feb. '23
Mirjam Jammer dat jullie gelijk bij thuiskomst in mantelzorg… 16 feb. '23
Corrie Bedankt voor alle leuke filmpjes en foto's, zo… 13 feb. '23
Mirjam Wat weer prachtig om jullie verhalen te lezen en te… 13 feb. '23
Jan Wagenaar Winter in Stockholm, met sneeuw en ijs. Heel anders… 12 feb. '23
Ina van Dijk Heel erg leuk,om te zien hoor! Dank jullie voor alle… 12 feb. '23
Liane leuk die bewegende beelden, net even iets xtra's 12 feb. '23
Ina van Dijk Mooi!!! 12 feb. '23
Tineke Prachtige beelden! Dat wordt straks in Sappemeer weer… 12 feb. '23
Tineke 😍😍😍 12 feb. '23
Tineke Die Gustaaf zit daar niet verkeerd. Prachtige plaatjes… 12 feb. '23
Tineke Mooi plaatje! 12 feb. '23
Tineke Ik geniet altijd erg van de filmpjes. En zo'n… 12 feb. '23
Mineke Genieten!!! 12 feb. '23
Corrie Wat zien die gebakjes er verrukkelijk uit Harma! Ik… 12 feb. '23
Saskia Van harte Harma!!!!! 12 feb. '23
Saskia semla is een soort puddingbroodje/slagroomsoes? 12 feb. '23
Tineke Dat is nog eens fris aan een nieuw levensjaar beginnen.… 11 feb. '23
Ina van Dijk Geniet nog even van de laatste verjaardag-uurtjes!… 11 feb. '23
Jan Wagenaar Van harte gefeliciteerd, Harma. Leuk dat jij die sneeuw… 11 feb. '23
Mirjam Heldin! 💪 Mooi verhaal en foto's! 11 feb. '23
Corrie Ha ha! Geweldig wat een avontuur om eindelijk het… 11 feb. '23
Ina van Dijk Dat lijkt goed!! 11 feb. '23
Ina van Dijk Zie hem staan!!! 😁👍👍🇸🇪🇸🇪Top!!… 11 feb. '23
Bert Lanting DappeRrrrrrrrrr! 11 feb. '23
Ria Leuk idee om het singeltje te laten signeren En het… 10 feb. '23
Tineke Leuk plaatje. Staan jullie mooi op. 10 feb. '23
Tineke Mooi! 10 feb. '23
Tineke En wat zegt Martin in het filmpje 'WE gaan straks… 10 feb. '23
Tineke SEMLA! 10 feb. '23
Tineke 😍😍😍 10 feb. '23
Jan Wagenaar Mooie foto's, hoor. Kennelijk zijn die oude schepen… 10 feb. '23
Saskia Super die signeersessie🤩 10 feb. '23
Saskia 😃 veel plezier!!!! Grappig van de metrostem 10 feb. '23
Ina van Dijk Lijkt al op Gamla Stan..😁 10 feb. '23
Ina van Dijk Wow..veel leuks te koop zie ik! 10 feb. '23
Corrie Fijn dat jullie weer lekker gaan genieten in Stockholm,… 10 feb. '23
Jan Wagenaar Leuk om te vergelijken wat er weer is veranderd in… 10 feb. '23
Mary Huyzen Veel plezier in Stockholm groetjes van Mary 10 feb. '23
Tineke Hier op de blog voelt het ook als thuis- of terugkomen.… 9 feb. '23
Tineke Jullie hometown 😍 9 feb. '23
Tineke 😁😊 9 feb. '23
Mirjam Ahhhhh heerlijk thuiskomen inderdaad...!! Geniet van… 9 feb. '23
Corrie He bah! Wat een narigheid zo op het eind van de vakantie!… 1 okt. '22
NaMa Sad to hear you got sick. Hope you got home safe.… 30 sep. '22
Lucinda Jammer om te horen dat je zoek bent geworden Harma.… 29 sep. '22
Tineke Fijn dat jullie weer lekker thuis zijn. Oost, west,… 29 sep. '22

1  « Vorige 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Volgende »  ...