Het gaat hard, heel hard.......

24 juni 2015 - Hoogezand, Nederland

Hallo allemaal!

Langzaam naderen we de vertrekdatum. Nou langzaam? Het gaat best snel.

Aankomende week is nog druk met afspraken en de laatste souvenirs inkopen.

Ook in Sri Lanka wordt naar ons uitgekeken.

Elke dag kunnen we weer een dag wegstrepen om zo naar 5 juli a.s te komen.

We vertrekken een dag eerder om op tijd op Schiphol te zijn.

( we willen niet weer het vliegtuig missen zoals in 2013 is gebeurt naar Stockholm )

De koffers staan uitgestald maar zijn nog leeg. Dit weekend gaan we er aan beginnen.

De spulletjes voor het weeshuis staan klaar. Net als vorig jaar gaan we weer een bezoek brengen aan de kinderen.

Graag willen we een heel lief gebaar met jullie delen.

Tijdens het bezoek aan de pedicure bood ze aan om te kijken voor wat klein speelgoed van haar zoontje. ( 6 jaar )

Al vrij snel kwam er een berichtje dat ze wat spulletjes mee gaat geven en ook haar zoontje helpt flink mee met uitzoeken.

Het jongetje leeft erg mee met de kinderen in het weeshuis en hij bood aan om geld te geven. Natuurlijk doen we dit niet maar ik vond de reactie zo lief van het ventje, dat ik het graag wil delen hier. Wat een lieve gedachte van zo'n klein mannetje!

Het reisplan is in grote lijnen uitgestippeld.

Ook de muziek gaat goed maar als jullie nog ideetjes hebben, het is altijd welkom.

( Engels )

Tot gauw!

Lieve groet, Martin en Harma

1. LiMi:
    24 juni 2015
    .......... bijna bijna bijna Spannend hoor!
  2. Tineke:
    24 juni 2015
    Ik ben erg benieuwd naar jullie reisplan en kijk ernaar uit om daarover (of beter gezegd: over de uitvoering daarvan) in dit blog binnenkort meer te lezen. Aftellen maar!

Groetjes ook van Paul.
  3. Bert:
    24 juni 2015
    klinkt als reclame voor windenergie :)

inderdaad aftellen. het is zo 5 juli
  4. HAMA'S N.E.W.S:
    ha, ha oplettende lezer!
  5. Corrie:
    24 juni 2015
    Het gaat idd heel erg snel nu, spannend weer hoor en wat een lief ventje om zijn speelgoed te delen voor het weeshuis!
  6. Jantje baas:
    24 juni 2015
    Spannend maar zoooo leuk!
  7. NaMa:
    25 juni 2015
    Such a great little man who has such a great thought to offer his money. Bless him. Days flying TOP fast, ha ha ha!
  8. P.rolff:
    25 juni 2015
    het gaat nu inderdaad wel heel erg snel allemaal en kijk er naar uit naar jullie reisverslagen
  9. Margriet:
    25 juni 2015
    Zo, dat gaat inderdaad heeeeeel snel! Wat een heerlijkvooruitzicht.
    Als dat jongetje graag geld wou geven, wou hij dit met zijn hele hart, denk ik. Ik weet niet hoeveel het was, maar misschien doe je hem juist een heeeeeeel groot plezier door het wel aan te nemen? Nou ja, dat kwam zo in me op.
    Geniet van de voorbereidingen! x