Batteriijendag

3 juli 2015 - Hoogezand, Nederland

Vandaag de officiële batterijen en zijn we nog wat vergeten dag.

Vorig jaar is dit door Martin bedacht en ik vind dat we deze zin er maar in moeten houden.

Een erg druk programma deze laatste dag thuis.

We zijn nog lang niet klaar, vanavond en morgenochtend de allerlaatste dingen doen.

En dan vertrekken we vroeg in de middag richting Schiphol. We hebben een hotel vlakbij de luchthaven zodat we zondag op tijd daar zijn.

Via Frankfurt naar Colombo waar we maandagochtend rond 5 uur hopen te landen. ( Sri Lankaanse tijd )

Als het goed is slapen de meesten van jullie dan nog.

Als eerste verblijven we in de All Spice villa, slechts 6 kamers maar heel goed beoordeeld. We hebben de Chili kamer.....dat worden vast hete nachten.

Onze laatste 3 nachten logeren we in het Renuka hotel, het hotel waar we vorig jaar ook zijn geweest. Met  zwembad op het dakterras en prachtig uitzicht op de Indische oceaan.

Voor zover de laatste up date voor vertrek. Onderweg zullen we het kort houden en wat foto's toevoegen. Tot heel gauw maar dan vanuit Colombo, Sri Lanka.

Lieve groet, Martin en Harma

1. Mineke:
    3 juli 2015
    Een hele fijn reis gewenst!
  2. Tineke:
    3 juli 2015
    Op deze blog zie ik staan dat het vandaag 27 graden (en morgen 36 graden....) in Hoogezand is. Ik ben benieuwd hoeveel graden het in Sri Lanka is. Succes met het regelen van de laatste dingetjes en dan: op naar Schiphol!

PS: vergeet de batterijen niet ;-)
  3. Corrie:
    3 juli 2015
    Een goede en vooral fijne reis gewenst en een behouden aankomst, hopelijk gooit de hitte de treinreis naar Schiphol niet in de war!
  4. Kitty:
    Hele fijne reis.com
  5. Sije Pool:
    3 juli 2015
    Qua weer zal er nu niet zoveel verschil zijn. Jullie kunnen er vast weer aan wennen. Dit is mij allemaal een beetje te heet maar niet getreurd het gaat vanzelf weer over in ons land. Ik wens jullie veel succes met de voorbereidingen en een heel voorspoedige reis naar Sri Lanka. Geniet er allebei met volle teugen van.
    Lieve groet Sije.
  6. Margriet:
    3 juli 2015
    Spannend! Heel veel plezier me ook de voorbereiding :-) Het weer hebben jullie alvast mee. Een heeeeeeele mooie en veilige reis wens ik jullie toe. Wat een mooi vooruitzicht! Houd ons op de hoogte. Leuk om te lezen. xxx Margriet
  7. Ronald:
    3 juli 2015
    Een hele goede reis en geniet er maar weer volop van !!