Holiday inn Amsterdam/Hoorddorp

4 juli 2015 - Hoofddorp, Nederland

We zijn nu in het Hotel.
Alles was zeer klam, vooral in de trein waar de airco het niet deed. We hebben nu even rust en morgen al vroeg weer op pad.

4 juli 2015
    zou lekker op weg jullie,nu hopelijk een goede nachtrust met die hitte en verder een zeer goede reis,groetjes, peter
  2. Jantje baas:
    Zo het is nu echt begonnen Harma en Martin! Alvast een goede reis gewenst maar dat zal wel lukken; je hebt al helemaal een 'geniet-hoofd' Harma :)
  3. Sjerief:
    4 juli 2015
    Respect voor de reizigers, niet te doen deze temperaturen ...
  4. Bert:
    Lekker temperatuurtje he?
    Morgenvroeg een paar extra wekkers zetten! Goede reis.
  5. Paul Heetebrij:
    Goede reis morgen!
  6. Sije Pool:
    Ik wens jullie sterkte met dit warme weer. Morgen gaat het gebeuren en dan komen jullie maandag aan in Sri Lanka.
    Worden de koffers ws. weer wat lichter van de spullen die jullie meegenomen hebben.
    Ik wens jullie een prettige vlucht en tot horens maar weer.
    Groet Sije.
    :D
    Nou Harma, ondanks de hitte heb je er duidelijk zin in! Hopelijk lekker slapen en uitgerust aan de grote reis beginnen!
  9. Margriet:
    5 juli 2015
    Een heeeeeeele goede reis ... Enjoy and have fun x x x
  10. Mirjam:
    Hele fijne reis en lekker genieten van het weerzien van jullie vrienden en niet te vergeten jullie peetdochtertje.