Tips zijn welkom!

27 mei 2015 - Hoogezand, Nederland

Hi allemaal!

We zitten onder de 40 dagen, de tijd gaat zo snel.

Veel nieuws is er eigenlijk niet. We hebben wat kadootjes gekocht voor Nalin, Manoja en Geilee. Wat dat is kunnen we hier niet verklappen want ze lezen deze reisblog ook.

Vandaag zijn we begonnen om muziek te zoeken wat bij thuiskomst bij de film gemonteerd wordt. Iets waar veel tijd in gaat zitten maar erg leuk is om te doen.

We zoeken op nummers over zon, hitte, vakantie, vliegen etc. Vorig jaar al veel gebruikt dus het wordt nu wat moeilijker. Misschien hebben jullie nog tips, dan horen we dat uiteraard heel graag. Een grote kans dat we het al hebben maar misschien is het ook net dat éne ontbrekende nummer.

Aankomend weekend gaan we de koffers klaar leggen en kunnen we alvast wat inpakken. Zo langzamerhand is de voorpret begonnen.

Tot binnenkort.....!

Groetjes, Martin en Harma

1. Corrie:
    27 mei 2015
    Het aftellen is begonnen! Het gaat opeens snel zeg!

Mijn tip voor de muziek, misschien een beetje oubollig, maar het is Als de zon schijnt van Andre van Duin. Toch een gezellig zomers
    deuntje? Succes met zoeken!
  2. Kitty:
    27 mei 2015
    Gaat zeker snel. Zal je wel hebben denk ik maar, Walking on Sunshine van Katrina en the waves. En ook oubollig maar misschien ook iets, Laat de zon in je hart. Wie dit zingt weet ik niet hoor.
    Succes verder.
  3. LiMi:
    27 mei 2015
    Owww.... Wat een heerlijk dat de voorpret nu is begonnen.
  4. HAMA'S N.E.W.S:
    27 mei 2015
    Oh ik had eerlijk gezegd geen reactie verwacht dus ben echt verrast. Ik heb alleen een foutje gemaakt, ik had dit in het bericht moeten vermelden. De voorkeur gaat uit naar Engels en dat het oubollig is maakt niet uit.
    Sorry voor het misverstand.......
  5. Sjerief:
    27 mei 2015
    Hierbij de uitnodiging om te luisteren....een lied over Zon, vakantie (gevoel) relaxing...,en je vliegt zowaar weg hiermee..de hitte tja een van jullie zal het warmpjes krijgen "Enigma Following The Sun "
  6. NaMa:
    28 mei 2015
    Youre really really making us more & more curious. ha ha ha! Sun, Heat, Holiday here are waiting for you both along with us. Pls July, come soon.
  7. Corrie:
    28 mei 2015
    Oh dacht ik weet een liedje, ha ha, maar een Engelse is ook geen probleem hoor! Wat dacht je van Here comes the sun van George Harrisson? Heerlijk nummer!
  8. Mary Huyzen:
    28 mei 2015
    Veel plezier met de voorbereiding van jullie droomreis!