Dag 5

10 juli 2015 - Colombo, Sri Lanka

Hallo volgers!

Vandaag voor jullie een vroege up date.

We hebben vandaag niet veel gedaan. Lekker bij het hotel gebleven.

En vanmiddag wat gezwommen.

Dit hebben we bewust gedaan omdat we een druk weekend krijgen.

Zoals we gisteren al geschreven hebben gaan we morgen vroeg naar Negombo.Nalin heeft al een boottocht gererveerd voor ons vijven op het voormalig Dutch canal, tegenwoordig heet het Hamilton canal. We hopen met mooie foto's terug te komen.En er schijnt meer Nederlandse geschiedenis te zijn in Negombo.

We kijken naar morgen uit.En dan zondagmiddag naar het weeshuis waar we rond thee tijd verwacht worden. Na dat bezoek rijden we door naar Mount Lavinia waar we hopelijk een mooie zonsondergang te zien krijgen.

Maar zover is het nog niet.....

Nog een leuke anekdote, nadat we terug kwamen van het zwemmen, en de kamer was gedaan, lag het vloerkleed op het balkon te luchten.

Martin stormt de douche uit en roept : vlug, het vloerkleed ligt nog buiten en het regent nu.

Samen hebben we het vloerkleed naar binnen gebracht.

We hebben trouwens dagelijks wel een regenbui. Het is niet zo dat het dan afkoelt en zo'n bui duurt hooguit een paar minuten.

Ook valt wel een paar keer per dag de stroom uit.

We hebben een paar foto's gemaakt van het hotel, titels zeggen denken we, genoeg. De dame van 72 noemen we voor het gemak maar mama, dit vond ze zelf heel leuk dat we haar zo noemen.

Nu tijd om de halve finale van Wimbledon te kijken, Federer tegen Murray, spannend!

Tot morgen.

P.S. We zullen vanaf nu wat filmpjes plaatsen die kun je zien in de video optie.

1. Tineke:
    10 juli 2015
    Een boottocht: goed plan! Geeft vast mooie plaatjes en is waarschijnlijk lekker verkoelend.
  2. Tiny en Riemert:
    10 juli 2015
    Heel fijn weekend gewenst wat bijzonder allemaal.
    lfs van ons
  3. Corrie:
    10 juli 2015
    Geniet van het komende weekend, een boottocht is altijd leuk!
    Enne ik hoop dat ik er op m'n 72e nog net zo uit ziet als "mama" ;)
  4. P.rolff:
    10 juli 2015
    er gaat niets boven een mooie boottocht,misschien geeft dat ook wat afkoeling,maak er een mooi weekend van en geniet van alles wat je ziet en tegenkomt
  5. Bert:
    10 juli 2015
    Dat wordt een leuk weekend en prachtig fotomoment.