Dag 10

15 juli 2015 - Colombo, Sri Lanka

Beste allemaal!

Fijn te lezen dat er al een aantal kaarten zijn aangekomen.

We waren vanochtend om 7 uur bij het ontbijt, eigenlijk elke ochtend zijn we om 7 uur present. Omdat de ruimte klein is en er ook meer gasten zijn moet je soms wachten, dit is ons 1 keer overkomen daarom zorgen we dat we er vroeg zijn.

Malle gaat morgen naar huis voor een paar weken dus we hebben een foto gemaakt en zullen die bij thuiskomst naar het hotel sturen. De jongen heeft vrij gehad en komt morgen weer, nu is er een andere jongeman, zo rouleert het. Mama is er elke dag behalve de zondag. Ze had koekjes gebakken en die mochten we bij het ontbijt proeven, zie foto. Wij hebben hier 2 blikjes stroopwafels achter gelaten, dit werd zeer gewaardeerd.Volgens ons zijn de blikjes al leeg.

En mama gaf ons mooie stoffen onderzetters, Sri Lankaans handwerk.

Sarath was al vroeg vanochtend, ook hij heeft stroopwafels gekregen en 2 sleutelhangers.

We zijn eerst naar de vuurtoren gegaan. Daarna naar Laksala om nog wat souvenirs uit te zoeken, maar nog niet helemaal geslaagd voor onszelf. Op de terugweg ook nog naar Odel om iets te halen wat we eerder hadden gezien en als verlaat verjaardagscadeau voor iemand hebben gekocht en wat broodjes voor op de kamer.

Vanmiddag een (te) lang middagdutje gehouden.

Op weg naar Shanghai Terrace, langs Food City gegaan om te zoeken naar Aloè Vera, we hopen dat het werkt Corrie, bedankt voor de tip.

De meeste `brand` is er wel uit maar we houden je op de hoogte.

Martins eten was behoorlijk pittig, de foto zegt genoeg!

Het weekend plan is bekend.

We gaan zaterdag naar Kandy met Nalin, Manoja en Geilee. We blijven ter plaatse overnachten. We hebben een heel programma af te werken wat niet in 1 dag gaat lukken.We hebben een hotel uitgezocht en zoals het nu lijkt zijn er genoeg kamers vrij a.s weekend.

Nu weer tijd voor een douche en dan lekker slapen.

Tot morgen!

Lieve groet, Martin en Harma

P.S een filmpje van bijna 5 minuten die we gemaakt hebben met de titel Tour de traffic jam.

1. Sjerief:
    15 juli 2015
    Dag 10 de kaart ook gezien ,dank! Het gevoel van een andere tijd zo mooi zichtbaar. De reis in volle bloei.
  2. Tineke:
    15 juli 2015
    Ik schreef het al, maar wat een geweldig fimpje!! Het is best lang, maar ik heb me geen seconde verveeld.
    Ik hoop dat jullie van Kandy ook zo'n lange film plaatsen.
    Lieve groet, Tineke
  3. P.rolff:
    15 juli 2015
    dank jullie wel voor de mooie kaart
  4. NaMa:
    16 juli 2015
    Nice to see, Martin tries spicy foods. And Kokis, very traditional bite in SL.