Dag 9

14 juli 2015 - Colombo, Sri Lanka

Dag 9 is hier ook al bijna om.

Het gaat allemaal erg snel.

Vanochtend hadden we de up date van gisteren gegeven en vandaag een update van deze dag.

Om 10 uur zijn we gaan lopen naar het park.

Op straat was het bloedheet en op ons gemak zijn we gaan lopen.

We hebben er niet eens zo heel lang over gelopen, ik denk een dikke 20 minuten.

Bij het park aangekomen eerst wat verkoeling gezocht op een bankje in de schaduw. Vervolgens het park ingegaan. Prachtige waterlelies en vogels gezien. Ook 2 varanen, helaas te laat met de camera. Zodra een varaan je in de gaten heeft is ie vertrokken, ze schijnen heel goed te kunnen zien.

Na het park rond te zijn geweest zijn we bij een tafeltje aan het water gaan zitten, goed uitrusten.

Ook vandaag weinig tot geen zon maar in het park veel wind en dat was heerlijk om bij het water te zitten.

Vlakbij de uitgang is een Mac Donalds, dus daar wat gegeten en het drukke verkeer weer getrotseerd om aan de andere kant van de weg te komen.

Een zebrapad is er wel maar geen voetgangerslichten.

Dus het juiste moment zien te vinden om over te steken.

We zijn dezelfde weg teruggelopen naar het hotel.

In de straat van het hotel wat inkopen gedaan bij Foodcity.

Om 13.50 uur waren we terug op de kamer.

Missie volbracht maar.....

ik schreef een paar dagen geleden dat we niet veel zullen verkleuren.

Na vandaag wel, maar de verkeerde kleur, we zijn knalrood, Martin zijn nek maar mijn armen, nek en voorkant is behoorlijk verbrand.

En dat terwijl er zoveel bewolking was, we zullen volgende keer beter oppassn.

Tot zover dag 9, we hopen dat jullie net zo genieten van de foto's en video als wij.

Tot morgen!

1. LiMi:
    14 juli 2015
    Bedankt voor de mooie kaart! Wij vinden um heel mooi
    Liane wil ook graag jullie reisverslag zelf ontvangen..
    Dat kan op email [email protected]
    0 is een een nul
  2. HAMA'S N.E.W.S:
    Uitnodiging is verstuurd,
  3. Saskia:
    Ik geniet heerlijk mee :D
  4. Tineke:
    14 juli 2015
    Ook hier is de kaart aangekomen en in de smaak gevallen.
    Heel hartelijk dank daarvoor!!
    Van de foto's en video heb ik zeker genoten. Prachtig! Wat een mooie waterlelies. Dat is nou een leuke foto om een legpuzzel van te laten maken...
    Wat een varaan is, heb ik even moeten opzoeken. Het zou leuk zijn als jullie die nog kunnen vereeuwigen. Hopelijk hebben jullie niet al te veel last van het verbrand zijn. Ben nu al benieuwd naar wat jullie op dag 10 gaan doen.
  5. HAMA'S N.E.W.S:
    14 juli 2015
    @Tineke, de varaan is vereeuwigd, zie foto's dag 1 & 2.
  6. Tineke:
    14 juli 2015
    O ja! Nu zie ik het! Ik had daar nog op gereageerd ook. Ik had alleen gemist, dat het een varaan is (terwijl dat er nota bene boven staat). Vandaar dat het beestje me niets zei.
  7. Mary Huyzen:
    14 juli 2015
    Hi H&M, Hartelijk dank voor de mooie kaart! Leuk dat ik jullie op deze manier kan volgen op de reis. Nog heel veel plezier wens ik jullie. Groetjes, Mary.
  8. Gerda:
    15 juli 2015
    Bedankt voor de mooie kaart.

Sterkte met de warmte en de dagen gaan snel vooral als het leuk is.

Lieve groet,

Gerda
  9. Bert:
    15 juli 2015
    jullie kaart ontvangen. bedankt daarvoor.
    nog veel plezier en geniet van alle dagen
  10. NaMa:
    15 juli 2015
    beautiful pictures on your walk.
  11. Corrie:
    15 juli 2015
    Sterkte met de hitte en ook met bewolking kun je flink verbranden, mijn tip; goed insmeren met Aloe vera, verkoeld en haalt direct de brand eruit. Heb het als gel gekocht op Gran Canaria en wie weet verkopen ze het daar bij jullie ook wel! Veel plezier verder!