Ziek

9 juli 2014 - Colombo, Sri Lanka

De dag begon wel aardig, we zijn langs het strand gelopen en een stuk de stad in.

In de avond zouden we bij onze vrienden Nalin Manoja en Geilee eten en de nacht trotseren bij het voetbal kijken. Ze wonen anderhalve uur met de taxi bij het hotel vandaan. Harma is uiteindelijk alleen naar hun toe gegaan want ik liep al leeg en er waren forse buikkrampen. Harma is er niet lang gebleven want toen ze me op belde was het bij haar ook aan het draaien. Nalin heeft haar naar huis bergeleid in een tuk tuk want een taxi is niet open en kan ze niet echt meteen er buiten staan als ze nodig moet. Terwijl ik dit in bed schrijft is Harma onderweg naar het hotel we hopen zo spoedig mogelijk weer op de been te zien.

1. Margriet:
    9 juli 2014
    He bah!!! Dat is nou sneu. Snelle beterschap toegewenst! Hoop dat het een training is voor jullie buik om de rest van de vakantie te trotseren.
  2. Bert:
    vervelend. veel sterkte.
  3. Bert Lanting:
    9 juli 2014
    Van harte beterschap jongens....
  4. Saskia:
    Beterschap!!!!!
  5. Karel Knarren:
    9 juli 2014
    He, wat sneu. Het zal er wel bij horen:-)
    Sterkte.
  6. Kitty:
    9 juli 2014
    Beterschap Harma en Martin. Hoop dat jullie je gsuw weer beter voelen.
  7. Sije Pool:
    9 juli 2014
    Ik wens jullie beterschap en ik hoop dat het na een paar dagen weer wat beter gaat en je weer normaal voedsel kunt verdragen.
    Sterkte gewenst.
  8. Corrie:
    9 juli 2014
    Ach wat sneu nou! Hopelijk knappen jullie beiden snel weer op! Voorzichtig met het eten maar...
  9. Tiny en Riemert:
    9 juli 2014
    Een voorspoedig herstel even kalm aan allebei.

doei Tiny en Riemert
  10. LiMi:
    9 juli 2014
    Jakkie, maar rustig aan doen en vooral goed uitzieken. zoniet, de dokter laten komen. ik heb er ervaring mee, helaas!!
  11. Marijke:
    Beterschap!!!!
  12. Mary Huyzen:
    11 juli 2014
    Wat een horror story! Hoop dat jullie weer zijn opgeknapt. Zo niet, ga dan zo snel mogelijk naar een dokter; tenminste als de Imodium niet helpt. Ben gisteren terug gekomen uit Berlijn via Hamburg. Het was er bloedheet: 35 graden! Veel gezien en meegemaakt. Leuk en very interesting. Geniet van jullie vakantie. Take care. groetjes van, Mary.