Ultimo dia Lisboa

27 september 2022 - Lissabon, Portugal

Ultimo dia Lisboa

Oftewel: Laatste dag in Lissabon.

Hallo!

De laatste dag zit er bijna op.

Na het ontbijt op tijd met de metro weg.

We hadden nog 2 dingen te zien in Lissabon.

N.l de Torre de Belem en Mosteiro dos Jeronimos.

Dit kostte nogal wat moeite om er te komen.

Het zal waarschijnlijk de moeheid zijn geweest dat we even het spoor bijster waren en de verkeerde metro namen.

Uiteindelijk is het goed gekomen en waren we als eerste bij Mosteiro dos Jeronimos.

Naar binnen is geen optie, enorme wachtrijen.

Maar natuurlijk wel gefotografeerd.

Een stukje verder is de Torre de Belem.

Ook hier een lange wachtrij.

Na een wandeling in de omgeving zijn we terug met de metro gegaan en op station Cais de Sodre een broodje gegeten.

Daarna nog een vinyl winkel opgezocht.

Martin kon weer iets van zijn lijstje wegstrepen.

Behoorlijk moe zijn we terug naar het hotel gegaan.

Als we de puf nog hebben zullen we vanavond een laatste keer de stad ingaan.

Morgen willen we op tijd richting het vliegveld reizen.

Onze vlucht is om 14.40 uur.

Maar bij thuiskomst moeten we de tijd een uur vooruit zetten.

We zullen erg laat thuis zijn en hopen dat alles voorspoedig gaat.

Donderdag ochtend zullen we het laatste filmpje uploaden en onze eindconclusie schrijven.

Voor vandaag wel foto's toegevoegd.

Tot donderdag!

Groetjes H&M

1. Saskia:
    27 september 2022
    Slaap lekker vannacht, goede reis morgen en weer superbedankt voor het delen van al jullie indrukken en foto's👍💖
  2. Tineke:
    27 september 2022
    Logisch dat de vermoeidheid wat begint toe te slaan. Jullie hebben ook zoveel gezien, gelopen en gedaan. Prachtige foto's weer. Vooral die van de Torre de Belem vind ik prachtig. En mooie strakblauwe luchten weer. Geniet morgen nog maar even van de laatste zonnestralen daar, want in NL is het grijs.
  3. Jan Wagenaar:
    27 september 2022
    Bedankt weer voor de mooie plaatjes. Jullie hebben een vermoeiende dag achter de rug. Fijn dat Martin nog en vinylwinkel heeft gevonden. Rust maar lekker uit in het hotel, zodat jullie uitgerust aan de terugreis kunnen beginnen.
  4. Mirjam:
    Wederom weer prachtig!
    Fijne reis terug!
    Weer genoten van alle mooie belevenissen
  5. Mariët:
    27 september 2022
    Het ziet er allemaal weer grandiios uit, en natuurlijk het mooie weer erbij maakt veel goed.
    Fijne reis terug naar huis.
  6. Ria:
    27 september 2022
    Wat is Lissabon toch een mooie stad.
    Een goeie indruk van deze stad gekregen door jullie mooie foto,s.
    Een fijne en veilige terugreis.
  7. Corrie:
    28 september 2022
    Prachtige foto's weer, vooral van de Torre de Belem! Echt een mooie stad hoor! Hopelijk hebben jullie een beetje goed kunnen slapen en vandaag fit aan de terugreis beginnen.
    Goeie vlucht, hopelijk geen gedoe met de trein, kortom, goeie reis! Bedankt dat we weer mee mochten reizen!
  8. Ina van Dijk:
    28 september 2022
    Gaaf weer om te zien waar jullie rondlopen en te kunnen genieten van al die mooie fotos!!
    Inmiddels gezien dat jullie bij aankomst in NL in een hotel moesten... he, das nou jammer... morgen hopelijk goede reis naar t noorden!!