Rustige zondag

20 juli 2014 - Colombo, Sri Lanka

Wat later dan gepland weggegaan vanmorgen.

Er was moeilijk aan een tuk tuk te komen.

Maar uiteindelijk met zijn allen bij Odel gearriveerd.

Martin en Nalin zijn een cd / dvd winkel ingegaan en Manoja, Geilee en ik op zoek naar kleding voor Geilee.

We zijn allemaal geslaagd en na afloop wat gedronken voordat we afscheid hebben genomen.

Wij hadden voor de avond een hop on hop off tour geboekt.

Om 10 voor 4 werden we van het hotel opgehaald, De tour zou 4 uur duren.

Officieël van half 5 tot half 9.

Bij de volgende halte ( Dutch hospital ) stapten er nog 3 mensen op en dat was het. Lekker hoog in de dubbeldekker door de stad, mensen zwaaiden enthousiast naar ons en we voelden ons even koning en koningin.

We hebben een paar stops gemaakt, voornamelijk bij winkels. Vond het zelf wel wat teleurstellend. Er was ons van te voren ook gezegd dat we misschien op eigen gelegenheid terug moesten naar het hotel, vanaf Dutch hospital. Om 20 over 7 kwam de gids ons vragen of we nu bij het hotel afgezet wilden worden of dat we mee wilden naar Dutch hospital en zelf verder wilden gaan. Dus we kozen voor het hotel, waar we om half 8 weer terug waren. Beetje jammer dit.

Nog wel wat foto's kunnen maken, zie album.