Ons geheim......

18 januari 2015 - Hoogezand, Nederland

Beste volgers!

Dolgraag willen we ons geheim nu met jullie delen.

Een geheim wat we al bijna 4 maanden met ons meedragen.

Wij gaan terug naar Sri Lanka !!!

5 juli 2015 om precies te zijn.

In het kort het hoe en waarom:

Bij thuiskomst had ik ( Harma ) erg veel last van heimwee.

Ik heb nooit geweten dat je je zo ellendig kan voelen daardoor.

Dagelijks pakte ik ons mooie fotoboek van de vakantie uit de kast.

Ik kon alleen maar aan Sri Lanka denken en het liefst zou ik elke dag de vakantiefilm kijken.

Ik was alweer op zoek naar vliegtickets voor Colombo en bekeek veel hotels in Sri Lanka. Ja en dan weet je zeker, ik wil terug!!! En het liefst zo snel mogelijk.

Gelukkig kreeg ik alle begrip van Martin en ook de ruimte om uit te zoeken wat mogelijk is. Al heel snel hadden we weer een mooi zomer plan en hebben we onze tickets begin oktober besteld.

Bovendien word ik volgende maand 50 dus nog een mooie reden om te gaan.

Maar voor het zover is gaan we eerst nog in de voorjaarsvakantie 5 dagen naar Stockholm.

Graag willen we jullie meenemen naar deze mooie stad, we hopen dat jullie ons blijven volgen!

Tot binnenkort........

1. Saskia:
    Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  2. Margriet:
    18 januari 2015
    Wat geweldig! Iets heeeeeeeerlijks om naar uit te zien. Ja, heimwee ... dat is me wat. GENIET van het vooruitzicht! Liefs, Margriet
  3. Sije Pool:
    Hallo Martin en Harma,

Ik kan me dat heel goed voorstellen dat jullie weer naar Sri Lanka willen.
    De gastvrijheid en de warmte die je van deze mensen ontvangt is een grote tegenstelling in ons land. Geniet eerst maar even van Stockholm alvorens jullie weer nieuwe plannen maken.
    Ik wens jullie veel plezier.
    Harma alvast gefeliciteerd met je verjaardag in februari als ik het goed heb.
    Lieve groet Sije.
  4. Bert:
    18 januari 2015
    Dat moet je zeker niet geheim willen houden. Het is geweldig toch...... een heerlijk vooruitzicht.
  5. Sjerief:
    18 januari 2015
    De reis gaat verder daar waar het begon, herhaling bied inzicht.
    Wees welkom om te delen!
  6. Mary Huyzen:
    19 januari 2015
    Geweldig!!! Hoop je gauw weer te zien.
  7. NaMa:
    19 januari 2015
    we are already counting days to welcome you. Would be a wonderful moment with you both again. Thumbs up!!!
  8. Tiny en Riemert:
    Goede morgen lieve Harma en Martin

Wat geweldig dat jullie dit weer gaan doen.
    Geniet van het vooruitzicht om er naar toe te leven.
    Lieve groet Tiny en Riemert
  9. Corrie:
    19 januari 2015
    Wat een verrassing! Geniet maar vast van de voorpret en voor je het weet is het al zover! Zelfs in het verre Sri Lanka zijn ze al aan het aftellen lees ik!
  10. Marjo:
    19 januari 2015
    Hartstikke leuk!!! Doen wat je hart je ingeeft!
    Veel plezier met de voorbereidingen!!!
  11. Tineke:
    19 januari 2015
    Dat zijn nog eens leuke berichten op zo'n grijze dag als dit. We blijven jullie zeker volgen!
  12. Jantje baas:
    20 januari 2015
    spannend!

hart.groet,
    jantje
  13. LiMi:
    11 februari 2015
    Wauwww..... Dat is nog eens een fantastisch mooi geheim..
    :-)