Dag 18

23 juli 2015 - Colombo, Sri Lanka

Lieve allemaal!

Het is vandaag het laatste verslagje.

Uiteraard zullen we schrijven als we thuis zijn.

Ook vandaag geen foto's want de dag verliep iets anders dan gepland.

Na het ontbijt zijn we naar het zwembad gegaan waar Aruna al 2 ligbedden had klaar staan voor ons.

Toch nog een paar uurtjes zon mee kunnen pikken.

En een verrassing, Aruna kwam naar ons toe met de telefoon, zijn vrouw......

ze wilde ons graag spreken en vond het heel jammer dat we op Aruna's vrije dag al vertrokken zijn. Wat een hartelijkheid!

We wilden vanmiddag nog even naar Odel maar dat werd ém niet.

Martin kreeg alsnog last van misselijkheid.

Dus zijn we op de kamer gebleven, Martin heeft veel geslapen en ik ben de koffers maar gaan inpakken.

Uiteindelijk kwam het er toch uit bij Martin.

We hadden goede hoop dat we dit jaar niet ziek zouden worden maar helaas op het einde toch nog.

Martin heeft inmiddels wat toast gehad en thee.

Hopelijk blijft het er in.

De rekening van het hotel is betaald en we hebben tegen betaling de kamer wat langer, normaal is de check out om 12 uur maar we vertrekken pas 's avonds naar het vliegveld, de vlucht is om 01.25 uur,

De laptop gaat straks uit, deze heeft zijn dienst weer bewezen.

Via de telefoon kunnen we het blog en eventuele reacties lezen en ongetwijfeld zullen we onderweg nog een up date geven waar we zitten met een foto.

Morgenochtend nemen we afscheid van Nalin, Manoja en Geilee, bij hun thuis.

Voor nu, iedereen bedankt voor de belangstelling en / of reacties.

We hebben het weer graag gedaan.

Ons laatste nacht in Renuka............het doet pijn Sri lanka weer te verlaten.

Nalin, Manoja and Geilee, thank you for your loving friendship and all you did for us!

Next time with us, ok?

Gerda, wij volgen jou ook, dank voor het oppassen.

En Karel, tot zaterdag ca. 16.15 uur Schiphol!

Dag allemaal, graag tot volgs............

Liefs, Martin en Harma

1. Lucinda:
    23 juli 2015
    Hele fijne en een goede terug reis !
    Ik hoop dat Martin zich morgen wat beter voelt voor de terug reis.
  2. Jantje baas:
    Goede reis mensen!
    Bedankt voor het 'vakantie- delen' met ons, het was super!
    Martin: beterschap!
    En nu niets achterlaten....
  3. Tiny en Riemert:
    23 juli 2015
    Het gaat snel heel snel de vakantie in Sri-lanka is alweer voorbij.
    Bedankt voor de mooie verslagen, foto's en filmpjes zo zijn wij toch een beetje met jullie mee gereisd.
    Wij wensen jullie een voorspoedige terugreis en dat Martin gauw weer op mag knappen.
  4. Sjerief:
    23 juli 2015
    Het punt van komen en het gaan bereiken elkaar, zolang er dagen zijn zal deze reis altijd blijven bestaan.
    Nu weer op weg naar "ons" , goede reis!
  5. Kitty:
    23 juli 2015
    Een hele fijne terugreis en Martin beterschap
  6. LiMi:
    23 juli 2015
    ..........Pffffffff Zucht....... Een hele mooie afscheid gewenst met een goede terugreis naar huis.....
  7. P.rolff:
    24 juli 2015
    een hele goede en veilige terugreis naar Nederland en beterschap voor Martin en ik hoor wel weer van jullie
  8. Ronald:
    24 juli 2015
    Goede terug reis, genoten van de verhalen en video en foto's!
  9. Margriet:
    24 juli 2015
    Een goede en veilige terugreis en we hopen snel een keertje de verhalen te horen en foto's te zien.
  10. Karel:
    24 juli 2015
    He daar. Zie jullie zaterdag. Het weer op zaterdag is herfstig. Dus lange broeken aan.
  11. Bert:
    wat ging het toch snel.
    maar vast een fantastische vakantie geweest.
    goede reis terug.
  12. Corrie:
    24 juli 2015
    Nogmaals een goede reis gewenst en wat is het snel gegaan! Hopelijk knapt Martin snel weer op, het wordt afzien zaterdag hier in NL compleet herfstweer naar 't schijnt! Bedankt voor alle mooie verhalen en foto's, rust thuis maar lekker uit!
  13. Gerda:
    24 juli 2015
    Fijne reis terug zie jullie, doei, doei,

Gerda
  14. Tineke:
    24 juli 2015
    Ook van ons: goeie reis naar Hoogezand! Wat zal jullie in Sri Lanka gekochte kunstwerk daar straks als een van de vele mooie herinneringen aan deze reis aan de muur hangen.
  15. NaMa:
    26 juli 2015
    Hard to say Good Bye! Yes, will be with you soon one day!!