Aankomst in Colombo

6 juli 2015

We werden afgehaald door Nalin manoja en kleine Geilee. Ook hier erg warm maar ons hemelbed stond al te wachten. Gauw door een file staand Colombo naar het Hotel. Een verlaat ontbijt met zeer vriendelijke mensen. Een paar foto's als indruk. Morgen ons eerste lange verhaal nu gaan we slapen want we zijn al een goede 14 uur ip.

1. Bert:
    Goed om te horen! Top!
  2. Jantje baas:
    Welkom in jullie 'thuis'land
  3. P.rolff:
    6 juli 2015
    fijn dat jullie goed zijn aangekomen en misschien wel jullie tweede thuisland,welkom daar en maak er iets moois van,zie jullie volgende reisverslag wel,krijgen jullie zeker reactie op
  4. Kitty:
    Fijn dat jullie aangekomen zijn. Geniet van de komende weken. Gr Kitty
  5. Tineke:
    6 juli 2015
    Een warm onthaal in een warm land. Fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Hopelijk zijn jullie snel van de reis bijgekomen.
  6. Sije Pool:
    6 juli 2015
    Na een lange reis en veilig aangekomen kunnen jullie jullie vrienden weer omarmen en genieten van een heerlijke vakantie. Qua temperatuur maakt het niet zoveel uit met Nederland waar jullie al een beetje aan gewend waren. Het zal weer een drukke periode worden met veel leuke en interessante bezienswaardigheden en ontmoetingen. Geniet er maar lekker van.

Groet Sije.
  7. LiMi:
    6 juli 2015
    Ow wat fijn, jullie zijn goed en veilig aangekomen! Het weerzien was vast ontzettend mooi tussen jullie en jullie scri lankeese vrienden. Kippenvel moment lijkt mij dat.
    Wacht volgend verslag met foto's af..
    Een heel fijn samenzijn gewenst!
  8. Sjerief:
    6 juli 2015
    Zo ver mogelijk van huis daar voelen jullie je thuis..
  9. Tiny en Riemert:
    6 juli 2015
    Fijn te lezen dat de reis goed is verlopen.
    Samen een fijne tijd gewenst..
  10. Margriet:
    6 juli 2015
    Jaaaaa wat fijn :-) Geniet maar met volle teugen! En wat een schatje x x x
    Veel plezier Harma en Martin!
  11. Corrie:
    7 juli 2015
    Goed om te horen, geniet er van!
  12. Sije Pool:
    7 juli 2015
    Hallo Martin en Harma,

Ik vind het erg leuk voor jullie dat tot nu toe alles voorspoedig verlopen is. Geniet er maar met volle teugen van. Sri Lanka is voor jullie haast een tweede thuisland geworden. Jullie vrienden daar die voor jullie klaarstaan en blij zijn dat jullie weer in Sri Lanka zijn.
    Vrienden zijn de belangrijkste mensen in jullie leven.
    Ik ben benieuwd wat jullie allemaal nog gaan beleven.
    Veel plezier en tot horens maar weer.

Groet Sije.