Weer thuis

25 februari 2015 - Hoogezand, Nederland

Gisteravond om half 11 zijn we thuis gekomen na een lange reisdag.

Na het ontbijt van gisteren, zijn we nog gauw met de trein naar Karlsberg station gegaan.Het is 1 halte vanaf Solna station. Vlakbij Karlsberg station is een Ica supermarkt en we wilden nog wat inkopen doen.

Onze Zweedse ov chipkaart was nog tot 10.10 uur geldig, dus het werd een bliksem bezoek.Om half 11 waren we terug in het hotel met de "boodschappen" en binnen de tijd.

Daarna nog een poosje gezeten in de lobby van het hotel. Om 12 uur de laatste wandeling naar Solna station. Helaas wekte de lift niet en moesten we noodgedwongen de trap naar boven nemen, weer een hele enge trap. Dit was afzien, niet alleen vanwege de hoogtevrees maar ook omdat Martin de koffer moest sjouwen.Daarna ging het gelukkig allemaal voorspoedig. In 30 minuten stonden we op Arlanda airport. En konden we al inchecken, de koffer kreeg een extra label: heavy....tja dat krijg je als je zoveel muziek mee terug neemt.

Het vliegtuig zat niet helemaal vol en we vertrokken op tijd. De landing op Schiphol was zelfs 15 minuten eerder, om 18.00 uur .De koffer hadden we ook snel en zo hadden we ruim de tijd om wat broodjes te kopen voor in de trein, deze vertrok om 19.03 uur.Dus al met al een hele goede terugreis gehad.

Nu kan het aftellen voor Sri Lanka beginnen.

Natuurlijk hopen we dat jullie ons over 130 dagen weer gaan volgen.

Dank voor jullie interesse en berichtjes!

Lieve groet, Martin en Harma

1. Bert:
    25 februari 2015
    weer een mooi vooruitzicht.......
  2. Corrie:
    Natuurlijk!!!!
  3. Corrie:
    25 februari 2015
    Natuurlijk volgen we jullie weer!!!
  4. Tineke:
    25 februari 2015
    Fijn dat jullie goed en snel zijn thuisgekomen. En ja: ook wij gaan jullie over 130 dagen graag weer volgen!
  5. Margriet:
    Welkom thuis :-)
  6. Richard:
    Welkom thuis !
  7. Saskia:
    25 februari 2015
    Kom goed thuis! En natuurlijk ga ik weer genieten van jullie volgende reisverslag!
  8. Tiny en Riemert:
    25 februari 2015
    Welkom Thuis en fijn nagenieten deze week.
  9. NaMa:
    26 februari 2015
    Happy, you got Home in safe. Yea, 130 more days.
  10. Sije Pool:
    27 februari 2015
    Nu jullie weer thuis zijn kunnen jullie weer nagenieten van jullie reis naar Zweden. Tevens hebben jullie de verzameling weer uitgebreidt.
    Nu maar weer sparen voor de reis naar Sri Lanka.
    Tot horens maar weer.

Groet Sije Pool
  11. LiMi:
    28 februari 2015
    Het was weer een heerlijk stukje thuiskomen voor jullie daar in mooi Stockhol heb ik gelezen uit jullie verslagen en het bekijken van de mooie foto's.
    Heerlijk! Nu van nagenieten en uitkijken naar het het volgende moois wat al gepland staat.