We zijn in Sri Lanka aangekomen

7 juli 2014 - Katunayake, Sri Lanka

Om 9:00 uur geland in Colombo
zie foto van een boeddha op het vliegveld En hebben net onze visum gehaald. Nu nog door de immigration poort. Inmiddels zijn we in het hotel. Nalin Manoja en Geilee stonden ons op te wachten. Ze hadden een busje geregeld en drinken want jeetje wat is het hier heet. Mooie roosjes gekregen als ontvangst en kregen een tour in het busje van de stad te zien. Meteen stormen er miljoenen tuk tuks op je af. Ze hebben ons bij het hotel afgezet en na we wat geld gewisseld hebben kan het dan eindelijk beginnen.

1. P.rolff:
    7 juli 2014
    hoi fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen in sri lanka zeker wel een vermoeiende reis zeker, lekker heet daar en wat een leuke foto's en trouwens jullie ontvangst daar mocht er ook wezen, maak er een leuke en mooie tijd van,groetjes,peter
  2. Marijke:
    Hallo Harma en Martin,
    Goed te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen. Ik wens jullie heel veel plezier en blijf jullie volgen.
    Groet,
    Marijke
  3. Bert:
    7 juli 2014
    mooi! jullie zijn goed aangekomen.
  4. Karel:
    Zo lange reis zeg:-)
    Acclimatiseer maar eerst. 40 graden. Dus......
  5. Tiny en Riemert:
    7 juli 2014
    Wat een geweldig ontvangst.
    Fijne tijd hoor.
  6. Saskia:
    7 juli 2014
    Joepie, goed aangekomen, ook alle bagage! En nu relax en genieten!!!!
  7. Sije Pool:
    7 juli 2014
    Ik ben blij voor jullie dat de reis tot nu toe voorspoedig verlopen is.
    Wat prettig als je in een vreemd land opgehaald wordt en tevens een city tour krijgt aangeboden. Jullie zullen wel erg moe zijn na deze lange reis. Ik wacht met spanning de volgende reisverhalen af.
    Groet Sije.
  8. LiMi:
    7 juli 2014
    Zo, fijn dat jullie na een lange reis op plek van bestemming zijn aangekomen... Nu kan het inderdaad beginnen en succes met oliebollen bakken in de hitte. Is ook een ervaring die je niet vergeet. :-)
    Kijk naar jullie volgende schrijven....
  9. Jantje baas:
    7 juli 2014
    nu maar lekker uitrusten en genieten van alle indrukken
  10. Margriet:
    7 juli 2014
    Jipeeeeeeeeeeee! Leuk om jullie te volgen. Zie uit naar meer foto's.
  11. Corrie:
    8 juli 2014
    Fijn om te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen! Geniet er van en succes met het uitdelen van de vele kadootjes!
  12. Tiny en Riemert:
    8 juli 2014
    Dat willen wij best geloven, het is zo bijzonder al die indrukken het is soms niet te bevatten dat je echt denkt is dit allemaal echt?? mogen wij dit allemaal meemaken ??.. ja dit mogen jullie meemaken geniet maar heel bewust van alles.
    Lfs Tiny en Riemert