Een Hollandse Hemel

20 oktober 2016 - Nijmegen, Nederland

Vandaag waren we officieel 10 jaar getrouwd. Dit hebben we met een etentje gevierd. Vanmorgen eerst door Nijmegen geweest en daarna langs de Waal het natuurgebied in gegaan om te wandelen. Dit alles met ons mee reizende Hollandse hemel. Zowat de hele dag regen dus. Als we thuis zijn komt het echte reisverhaal. De laptop hebben we nu niet. Zie daar over ons verhaal van gisteren. Veel foto's hebben we dus geplaatst. Overigens zijn alle foto's met de telefoon gemaakt. Thuis komen de betere foto's bij het reisverhaal. En ook een filmpje. Groetjes maar weer en tot morgrn

Harma en Martin

1. Ina van Dijk:
    20 oktober 2016
    Wat leuke fotos,volgens mij vermaken jullie je prima!! Ben benieuwd naar het verslag!!
  2. Jan Wagenaar:
    20 oktober 2016
    Gefeliciteerd allebei ! Al weer 10 jaar geleden dat ik foto's maakte tijdens jullie huwelijk.
    Dat het eten in Nijmegen goed moge smaken !
  3. Lucinda:
    20 oktober 2016
    Gefeliciteerd met jullie jubileum van 10 jaar!
    Geniet van jullie korte vakantie in nijmegen.
    Groetjes lucinda
  4. Sije Pool:
    20 oktober 2016
    Gefeliciteerd met jullie 10 jarig huwelijk. Jullie genieten van Nijmegen en de omgeving. Het lijkt me erg leuk om Nijmegen nog eens te bezoeken.
    Groet Sije
  5. Sjerief:
    20 oktober 2016
    Nijmegen ,Parijs van Nederland.
    Nijmegen bij Zonsondergang.
    Nijmegen het thuis van Nederlands beste muzikant, wie weet nog een ontmoeting ? Omarmd door ons allen.
    In het hart vinden wij elkaar steeds weer terug..
  6. NaMa:
    21 oktober 2016
    Lovely pictures, mind-blowing and you have had lovely wedding anniversary. Congratulations HaMa!!!!
  7. P.rolff:
    21 oktober 2016
    leuke foto;s hoor en nogmaals van harte met jullie 10 jarige trouwdag op de foto van jullie samen zagen je er ontspannen uit, heel goed
  8. Liane:
    21 oktober 2016
    Gefeliciteerd met jullie jubileum. Wat goed dat jullie er toch opuit zijn gegaan. Mooie impressie.
  9. Corrie:
    21 oktober 2016
    Mooie foto's van Nijmegen en vooral van Kronenburgpark natuurlijk :) alleen jammer dat jullie net zulk "snertweer" hadden als wij vorige week!