Hallo volgers!

19 april 2019 - Nunspeet, Nederland

Hallo volgers!

Vandaag 4 provincies doorgereisd en aangekomen in Nunspeet.

We boffen heel erg met het mooie weer.

En het is ook niet te geloven dat we voor deze dagen zonnecrème mee moeten nemen.

De reden van ons uitje is ons 12,5 jarig huwelijk morgen ( de 20ste )

We blijven tot 2de paasdag hier op de Veluwe.

Voor morgen hebben we al fietsen gereserveerd en nu toch spijt dat de korte broek niet is meegegaan.

We hebben het dorp een beetje verkend vanmiddag en ziet er leuk uit.

We hebben al een erg toepasselijke foto gemaakt voor morgen!

En zojuist gezwommen in het mini zwembad.

Voor de mensen die wisten van ons huwelijks jubileum, dank voor jullie kaarten.

Heel lief!

We gaan nu de rust nemen voor een warme fietsdag morgen!

Warme groet, Martin en Harma

1. Lucinda:
    19 april 2019
    Gefeliciteerd alvast met jullie trouwdag.
    Geniet ervan met zijn tweetjes , het is ook dik verdiend. Mooi hotel trouwens.
  2. Agnieta:
    19 april 2019
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag! En heerlijk genieten van jullie uitje!😘🎉🎊🍷🍻🎂
  3. P.rolff:
    20 april 2019
    van harte gefeliciteerd met jullie 12,5 jarige trouwdag, nog vele jaartjes er bij. maak er een mooie dag van, gelukkig zeer goed weer
  4. Gerda:
    20 april 2019
    12,5 jaar fijn om zo lang getrouwd te zijn en dan nu op naar de volgende 12,5 jaar.gefeliciteerd natuurlijk. Twee mooie mensen met heel mooi weer geniet er van maar dat gaat zeker lukken. Doei, doei🌹💐🍷
  5. Tineke:
    20 april 2019
    Zeker een toepasselijke foto (die laatste). Leuk hoor! En vandaag dus de grote dag: van harte gefeliciteerd allebei!!!! De eerste foto onderweg met 'Wie pakt het goud?' is trouwens een mooi bruggetje naar wat ik jullie toewens: ga zo door & op naar het goud! Ook al duurt dat nog even. Geniet van deze feestelijke en zonnige dag!
  6. Saskia:
    Veel plezier daar in de buurt an het Trouwlaantje! 👍💖👍
  7. Corrie:
    20 april 2019
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag, geniet ervan! Wat een leuke toepasselijke foto gemaakt in het Trouwlaantje! Hoe krijg je het voor elkaar :)
  8. Kitty:
    20 april 2019
    Gefeliciteerd en een hele fijne dag samen.
  9. Jan Wagenaar:
    20 april 2019
    Van harte gefeliciteerd met jullie 12 1/2 trouwdag. Geniet er maar lekker van met dit mooie paasweer. De Veluwe is erg mooi.
  10. Ina van Dijk:
    20 april 2019
    Van harte gefeliciteerd!! Wat een geluksvogels zijn jullie, dat je dit mooie weer treft!! Prachtige fotos!! Trouwlaantje...hoe verzinnen ze het! Geweldig!!!😁. Kijk uit naar het volgende verslag!! Ga lekker door met genieten!!