Batterij en zijn we nog wat vergeten dag

5 juli 2014

Een dag voor vertrek, aan de ene kant toch een drukke dag maar aan de andere kant hoop je toch het meeste gedaan te hebben.

Vandaag is het ook batterij dag, alle accu's, batterijen enz. worden opgeladen.

Ook gaan we na of we wat vergeten zijn en houden ons aan het afwerk lijstje.

Om in de stemming te komen hebben we traditionele muziek uit Sri Lanka opgezet, het blijft heel apart om de taal te horen maar het is wel zeer ritmische muziek.

Vanavond liggen we voor het laatst in ons eigen bed waarna we weken andere matrassen de vering en hard of zachtheid van het bed zullen trotseren.

We willen best vroeg naar bed maar ja het WK voetbal is er ook en laat nu ook nog eens Nederland spelen.

Het zal heel bijzonder zijn om als Nederland door gaat het met onze vrienden daar voor de tv te beleven.

We zijn er nu wel klaar voor na heel wat weken voorbereiding en we kunnen dan alleen nog maar zeggen:

Sri Lanka, Australië en Japan we komen eraan.

1. Margriet:
    5 juli 2014
    Lekker DUF. Het is nog vroeg in de ochtend. Morgenvroeg zijn jullie pas op pad. Dacht even dat het zondag was. We zouden vandaag ook nog bellen vandaag ... Tot straks dus :-)
  2. Saskia:
    5 juli 2014
    Dus...nog 1 druk dagje NL en dan hoppa naar de andere kant van de wereld!
  3. LiMi:
    .............Spannend hoor!
  4. Karel:
    5 juli 2014
    Mooi om te lezen dat jullie 'in the mood'zijn.
    Ik zie jullie morgen. 07.50/08.00
  5. Kitty:
    5 juli 2014
    Spannend hoor. Nog een keer heel veel plezier.
  6. P.rolff:
    5 juli 2014
    hoi nog een dag en dan is het zover. dan begint jullie wereld reis. maak er wat moois van en geniet ervan en zeer veel plezier
  7. Tiny en Riemert:
    Lieve vakantiegangers.

Met de muziek aan vandaag uit Ski Lanka zijn jullie nu zelf ook opgeladen voor de grote reis.
    Hopelijk is alles nu gedaan wat er vandaag nog moest gebeuren.
    Morgenvroeg een goede start gewenst en kan de reis beginnen.
    Lieve groet Tiny en Riemert
  8. Paul Heetebrij:
    5 juli 2014
    Spannend, zo'n laatste dag. Een fijne reis!
  9. Bert:
    5 juli 2014
    ik denk dat het verlengen wordt. dan kun je lekker slapen in de trein of in het vliegtuig. alsvast een hele goede reis en veel plezier.
    we blijven jullie volgen. doei!!!!!
  10. Jantje baas:
    5 juli 2014
    Het gaat nu echt gebeuren! Hier kijken jullie al een tijd naar uit,geniet er van Martin en Harma! En een fijne wedstrijd vanavond :)
    groetjes Jantje