Tour de Colombo

23 juli 2019 - Maharagama, Sri Lanka

Beste volgers,

Fijn dat jullie meeleven en lezen.

De keelpijn is verdwenen nu de verkoudheid nog.

En maar hopen dat ik Martin niet heb aangestoken.

Vanmorgen ijs bij het ontbijt gehad, een bijzondere ervaring!

Daarna proberen een tuk tuk te zoeken maar die waren moeilijk te vinden.

Uiteindelijk was er 1 beschikbaar die betrouwbaar leek.

Het nadeel was dat de man erg slecht Engels sprak en communiceren moeizaam ging.

Maar al met al hebben we een erg mooie rit gehad en Colombo weer een beetje verkend.

Vanuit de tuk tuk ons best gedaan om wat leuke plaatjes te maken.

Zoals o.a de nieuwe Lotustower.

Wij zijn best tevreden met het resultaat.

Het kostte nogal wat moeite om de chauffeur duidelijk te maken dat we terug wilden naar het hotel.

Gelukkig was er een Sri  Lankaan op straat die Engels sprak en aan de chauffeur kon uitleggen dat we terug wilden naar het hotel.

Daar zijn we veilig aangekomen.

Spullen achter laten op de kamer en toen lopend op weg naar de supermarkt en de pinautomaat.

Ik was een aantal nullen vergeten dus kreeg veel minder geld dan de bedoeling was.

Nu was het vandaag wel erg heet, hoewel we weten dat we niet mogen klagen omdat het in NL momenteel nog heter is dan hier.

Dus snel terug naar het hotel om een duik te nemen in het zwembad.

Daarna hebben we eten besteld bij Shanghai terrace.

En nu nog maar even tv kijken en straks met een paracetamolletje naar bed.

Graag tot morgen en geniet van de foto’s!