Rare dag

22 april 2019 - Hoogezand, Nederland

Rare dag

Beste allemaal,

Dank voor jullie lieve reacties……

Afgelopen nacht bijna geen oog dicht gedaan, de gedachten waren ruim 8000 km verderop.

Tranen zijn er gevloeid.

Piekeren en malen.

Het land was zo goed op weg er boven op te komen en nu dit…..

En ook denken wat gaan wij doen a.s zomer?

Is het veilig? Nog zoveel vragen waar we hopelijk uit komen.

We houden jullie hier op de hoogte uiteraard.

Na het ontbijt hebben we besloten toch maar gelijk naar huis te gaan.

We wilden eventueel een stop in Zwolle maken maar op het station bleken er geen kluisjes te zijn waar we de koffer konden laten.

Om met de koffer de stad door te sjouwen hadden we ook weinig trek in.

Bovendien bleek het bij de NS weer raak te zijn met werkzaamheden aan het spoor.

Van Nunspeet tot aan ’t Harde reed de trein.

Vanaf dat punt werden er bussen ingezet tot aan Zwolle.

In Zwolle met de intercity naar Groningen.

En dan nog een keer overstappen naar Martenshoek.

Precies om half 1 waren we thuis.

Vervolgens het vaste programma afdraaien: koffer leeg halen, wassen en buiten ophangen, daarna de droge was weer in de kast!

En nu even helemaal niks meer en hopelijk vannacht iets beter slapen!

Deze dagen voorgoed opslaan.

Nunspeet, het waren uitzonderlijk warme Paasdagen.

Het hotel was druk en dit merkten we elke ochtend bij het ontbijt.

We zijn normaal gesproken altijd de eersten en lekker vroeg op.

Nu stonden we al gauw met een groep mensen te wachten tot de deur open ging.

Binnen 10 minuten was de ontbijtruimte al gevuld.

( ontbijttijd was pas vanaf 7.30 uur )

Op de weg was het ook constant druk, voornamelijk wielrenners en motorrijders.

En heel veel kerkgangers gezien deze dagen…..de bible belt dus!

Iedereen nogmaals bedankt voor de reacties, ook voor ons 12,5 jarig huwelijk!

Tot horens.

Lieve groet, Martin en Harma

1. Tineke:
    22 april 2019
    Fijn dat jullie weer goed en wel thuis zijn. Lieve groetjes!
  2. Saskia:
    22 april 2019
    Sterkte komende tijd. En verder toch weer heel ergbedankt voor het delen van jullie reisverhaal👍🙋🙋🙋
  3. Ina van Dijk:
    Fijn dat jullie het zo
    leuk hebben gehad, ondanks de situatie in Sri Lanka. Ook weer fijn om thuis te zijn denk ik. Lekker opweg naar de 25 jaar!! Dank weer voor jullie leuke verslagen!
  4. Jan Wagenaar:
    22 april 2019
    Ik hoop dat jullie ondanks de gedachten bij Sri Lanka ook nog voldoende hebben kunnen genieten van de mooie paasuitstap naar de Veluwe. Weer leuke foto's gemaakt als herinnering.
  5. P.rolff:
    22 april 2019
    fijn dat jullie wij thuis zijn en bedankt voor de reis verslagen, sterkte gewenst met de situatie in Ski Lanka van jullie vrienden en de bevolking
  6. Gerda:
    23 april 2019
    Bedankt voor het delen van jullie reis verhaal. Ik hoop dat jullie toch de fijne momenten van deze reis kunnen vast houden. Gelukkig zijn jullie vrienden veilig en dat is toch wel heel fijn. Het is in veel landen erg onrustig en hier moet d e bevolking mee leven en dat valt niet altijd mee. Vooral de liefde op brengen voor hun is natuurlijk al geweldig. Welkom thuis🌻🌻
  7. Corrie:
    23 april 2019
    Fijn dat jullie weer thuis zijn, bedankt voor de verhalen en foto's en sterkte met Sri Lanka gelukkig zijn ze allemaal in orde. Rare afsluiting van jullie feestje....