Moviestar !

24 juli 2019 - Maharagama, Sri Lanka

Moviestar!

Dag volgers,

We hebben vanmorgen iets geweldigs meegemaakt.

Na het ontbijt zaten we te wachten op een tuk tuk die om 9.15 uur had moeten komen.

Helaas kwam de chauffeur niet opdagen en moest er een andere tuk tuk geregeld worden.

Tijdens het wachten kwam er een bruidje binnen.

Ik dacht, dit is mijn kans om een foto te maken.

20190724_094248

Dus ik heb haar gevraagd of ik een foto mocht maken.

Geen probleem.

Er waren een aantal fotografen bij en we raakten in gesprek.

20190724_094600

Het bleek niet om haar trouwdag te gaan maar het was voor een fotoshoot.

Ze vroeg waar we wegkwamen en vertelde ons dat ze Nederland erg mooi vond.

Wij zijn naar mama Ira gegaan omdat de fotoshoot begon.

Mama vertelde ons dat het Asha Edirisinghe was, een bekend actrice/ filmster uit Sri Lanka.

We namen het met een korreltje zout.

Maar hebben de foto naar Nalin en Manoja gestuurd om te vragen of ze de vrouw op de foto kenden.

Manoja reageerde vrij snel en schreef dat het om Asha Edirisinghe ging.

Ze was helemaal overdondert dat we haar gesproken hadden.

Asha is dus echt beroemd!

Uiteindelijk zijn we op pad gegaan met een andere tuk tuk.

Op weg naar Odel.

Daar hebben we een aantal souvenirs al kunnen kopen.

Wat broodjes gekocht voor op de kamer en toen weer onze chauffeur zoeken.

Die een tukje deed in zijn tuk tuk.

Broodje gegeten en daarna een stukje gelopen in de buurt van het hotel.

Wat zag het er prachtig uit, het Sri Lankaanse leven.

Mooie bloemen en nog een varaan gespot.

Ook wilden we een ijsje kopen onderweg bij een echtpaar.

Het ijs was op maar ze hadden wel flesjes fris zoals fanta en gemberbier.

We betaalden slechts 180 Rupees ( bijna 0, 92 cent voor beide flesjes )

Ze vond het zo leuk dat we wat kochten en verontschuldigde zich dat ze geen Engels sprak.

Deze ontmoetingen vind ik zo aandoenlijk en bijzonder, raakt me zo……

Maar eigenlijk was het te heet om te wandelen en dus terug naar de villa om af te koelen in het zwembad.

Vrij lang in het water gebleven en we hadden besloten om het afhaal restaurant Lemongrass te proberen. Is een paar deuren van de villa vandaan.

Nou dit was geen tegenvaller……heerlijk en betaalbaar gegeten.

Lemongrass kan ons zeker nog een keer verwachten!

Nu even niks meer, behalve foto’s uitzoeken voor jullie.

Tot morgen!

Lieve groet, Martin en Harma

1. Saskia:
    24 juli 2019
    Prachtige bruid! Enne 28 graden....hier 37😅 geniet ze!
  2. Tineke:
    24 juli 2019
    Even bij gelezen. Wat zijn jullie weer actief geweest. Een speedboot, Colombo en vandaag een fotomodel voor jullie lens! Ben benieuwd waar jullie ons volgers morgen weer mee verrassen :-)
  3. Ina van Dijk:
    24 juli 2019
    Connectie met Frida!!! Hihi...via Moviestar weliswaar, maar toch😆. Wat leuk dat je zo'n bekend iemand tegenkomt! Ze zag er ook prachtig uit trouwens! En die varaan...mooie foto!! Geniet lekker verder!! Mooie dag morgen!
  4. Jan Wagenaar:
    24 juli 2019
    Jullie hebben weer leuke en bijzondere ervaringen opgedaan zeg ! En zo maar even een plaatselijke filmster ontmoet. Hoewel die tuk-tuks hier niet zo gewoon zijn, kwamen er een tijdje geleden langs mijn camping in Friesland een aantal voorbij rijden ; ik denk van een verhuurbedrijf uit de omgeving. Ben benieuwd wat jullie verder nog gaan beleven.
  5. Nelly:
    Zo wat een belevenis.
    Geweldig😀
  6. P.rolff:
    25 juli 2019
    wat een leuk verhaal weer, altijd wat te beleven en leuke foto´s en nog een bekende filmster ontmoet
  7. Corrie:
    26 juli 2019
    Wat een mooie bruid en leuke ervaring! Ook nog in een speedboot, wauw! en een ontmoeting met een varaan, brr... enge beesten vind ik dat :( enne..over enge beesten gesproken...zitten er in al die bananen geen grote spinnen? Brr... het idee alleen al, je ziet ik ben een held! ha ha, groetjes!