Aan het hof!

19 februari 2021 - Leeuwarden, Nederland

We zijn in Leeuwarden!

Ja Corrie er zijn meer Hofpleinen!

We hadden je reactie verwacht, ha, ha leuk!

Rond half 4 waren we op de plaats van bestemming.

Het hotel is een voormalig paleis van de Koninklijke familie uit de 18de eeuw.

De rode loper is uitgerold!

We voelen ons hier als vorsten. En mijn voorletters zijn niet voor niets H M.

Ook gezamenlijk zijn we natuurlijk H M.

We blijven hier 2 nachtjes.

Even uit de Corona sleur.

Uiteraard kunnen we hier niet veel maar wandelen is al heerlijk vooral nu er een lente weekend op komst is.

We hebben eten besteld voor op de kamer.

Daarna een korte wandeling gemaakt.

Best druk op straat.

Ruim voor 21 uur waren we terug in het paleis.

We zijn foto's aan het uitzoeken om toe te voegen voor het blog.

Tot morgen!

Groetjes van het Koninklijk paar!

1. Tineke:
    19 februari 2021
    Leuk de foto's van het hotel. Ziet er allemaal erg goed uit. Los komen uit de corona sleur moet daar vast lukken.
  2. Jan Wagenaar:
    19 februari 2021
    Haha, jullie hadden mij op een dwaalspoor gezet. Ik dacht eerst dat jullie naar Den Haag zouden gaan.
  3. Marijke:
    Leuk!! Veel plezier!!
  4. Corrie:
    20 februari 2021
    Hahaha daar ben ik dus mooi ingestonken he? Grappig hoor!
    Dan wens ik de Hare Majesteiten nog veel plezier in Leeuwarden! :)
    Geniet er maar van!
  5. Gerda:
    20 februari 2021
    Hallo prinselijk paaaar het is hier in Nederland nog niet opgevallen dat jullie ertussenuit zijn geknepen maaaaar dat zal vaar niet lang meeeer op zich laten wachten ik kijk iederedag in de kranten dus zo blijf ik op de hoooopgte van jullie gedrag mooie foto gemaakt gedraag jullie wel goten daaaaaar want je weeeeet hoge bomen vangen veeeel windveeeeeel plezieren we zien elkaaaaaar vast wel weeeeer af zender hare koknnglijke hoooogheig Gerda die nog in hoooogezand zittijd hoooogheden weten elkaaaar wel weeeeeer te vinden doeiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaa
  6. Dimitris:
    Beautiful town.
    Enjoy HM !!!
  7. Gerda:
    21 februari 2021
    Rijk ik naar een spelletje wie is💒
  8. Gerda:
    26 februari 2021
    Fijn dat jullie weer thuis zijn wel even een over gang naaaar de onderdanen terug te keren jullie lukt het we fijn dat jullie even hebben kunnen ontspannen nou doei ikhoooor of ziejulllie we weeeeer