Op grote hoogte

27 april 2022 - Andorra la Vella, Andorra

Ola!

Gisteravond hebben we nog een wandeling door La Massana gemaakt, de foto's zijn vandaag ook toegevoegd.

Vanochtend om 9.30 uur met de bus vertrokken naar de Basilica Sanctuary Nostra Senyora de Meritxell.

De belangrijkste kerk en beschermheilige van Andorra,

Vervolgens naar de kerk van Sant Joan de Caselles voor een korte stop.

Daarna kwam het hoogtepunt van de reis, letterlijk en figuurlijk.

De Col d'Ordino maar nu van de andere kant.

Daar is een skywalk ( van glas )

Martin is daar met de groep naar toe gelopen en ik ben bij de bus gebleven..

Het schijnt er prachtig te zijn, als je geen hoogtevrees hebt en het aandurft op de Skywalk te lopen.

Rond 12 uur was iedereen weer bij de bus en ging het door naar de hoofdstad, Andorra la Vella.

Daar  konden we lunchen en alvast een voorproefje voor later deze week.

Wij gaan sowieso a.s vrijdag terug om te shoppen.

Morgen hebben we gepland om verder te wandelen waar we gisteren gestopt waren.

Martin heeft weer een filmpje in elkaar gedraaid, dat hier ook weer te vinden is.

En uiteraard de foto's.

Tot binnenkort!

1. Tineke:
    27 april 2022
    Het filmpje met de skywalk was genieten. Maar de rest ook. Groot gelijk Harma dat je de skywalk aan je voorbij hebt laten gaan. Gewoon lekker van het filmpje genieten.
    Fijne wandeling morgen!
  2. Jan Wagenaar:
    28 april 2022
    Het zijn weer mooie beelden geworden van een land en omgeving die totaal verschilt van ons land. Ha, ha, goed dat jij niet mee naar boven ging, Harma. Je kunt op Martin's filmpje wel terugzien wat jij 'gemist' hebt. Die glazen tegels deden mij denken aan dat wij in ons museum (NNTTM) in Zuidbroek er een van hebben, boven een oude historische waterput die tijdens de restauratie van het gebouw weer te voorschijn kwam.
  3. Corrie:
    28 april 2022
    Wat een prachtige foto's weer! Het was vast heel koud zo boven op de bergen!
    Begrijp heel goed dat je niet mee durfde hoor Harma, zo'n skywalk, brrr.... ;( over glas lopen en dan naar de diepte kijken, ai!!!