Het geluid van water

30 april 2022 - Andorra la Vella, Andorra

Hallo volgers

Gisteren hebben we niet geschreven omdat we geshopt hebben in de hoofdstad Andorra la Vella.

Het leuke is dat we weer geslaagd zijn om onze Monopoly verzameling uit te breiden met de Spaanse versie.

Deze vakantie geen ABBA items voor Martin.

Vanmorgen zijn we te voet naar Andorra la Vella gegaan.

Het was een niet al te best begin omdat we aan de verkeerde kant van het water liepen.

Gelukkig kwamen we snel aan de goede kant en toen was het alleen maar genieten van de prachtige omgeving, de vriendelijke mountainbikers en wandelaars.

Om ca. 12 uur kwamen we aan in de hoofdstad.

Hapje eten en vervolgens de bus en het reisgezelschap zoeken zodat we mee terug konden naar het hotel.

In het hotel de koffers al redelijk ingepakt.

Morgenochtend is het vertrek vermoedelijk om 7 uur.

We hebben de laatste spullen gekocht in de supermarkt, scheelt toch aardig veel omdat het belastingvrij is.

Over een klein uurtje maken we nog gebruik van de Spa in het hotel.

Voor nu iedereen bedankt voor de reacties.

Zodra het lukt melden we ons weer.

Wellicht is dit pas dinsdag als we weer thuis zijn.

Morgen de lange rit naar Orleans.

En maandag naar Nederland.

Foto's en filmpje toegevoegd.

Lieve groetjes Martin en Harma

1. Corrie:
    30 april 2022
    Grappig de Spaanse versie van Monopoly! Alweer mooie foto's en wens jullie een hele goeie reis en we horen het graag als het thuisfront weer veilig is bereikt!
    Bedankt voor alle verhalen!
    Groetjes!
  2. Saskia:
    30 april 2022
    Dank weer voor alle mooie foto's, video's en verhalen die jullie delen!!! Heel fijne avond nog en een goede thuisreis!👋👋👋💖
  3. Jan Wagenaar:
    30 april 2022
    Ik wist nog niet dat jullie ook Monopoly verzamelen ; weer een leuke score erbij dus. Wat een mooie wandelpaden langs die wild water rivier. Alvast een voorspoedige terugreis gewenst.
  4. P.rolff:
    1 mei 2022
    heel erg bedankt voor jullie mooie verhalen en foto,s en voor straks een goede thuis reis
  5. Tineke:
    1 mei 2022
    Geen ABBA-items, maar wel een geweldige vakantie. Die lange rit is minder, maar als ik jullie zo lees en de mooie foto's en filmpjes zie, kan het niet anders dan dat jullie die rit voor lief nemen. Thuis weer lekker slapen in jullie bed en dan volle energie om na te genieten!
  6. Ina van Dijk:
    1 mei 2022
    Dank voor de mooie verslagen ,fotos en filmpjes! En natuurlijk goede terugreis gewenst en mooie thuiskomst!
  7. Mary Huyzen:
    2 mei 2022
    Mooie reis en foto’s!
    Wens jullie alvast een goede terugreis
    Groetjes, Mary