Eindelijk een update

26 mei 2019 - Hoogezand, Nederland

Beste volgers!

Eindelijk een update van ons.

Er was de laatste weken niet zo gek veel nieuws en nu ook nog niet echt.

Ons gevoel wordt  heen en weer geslingerd en dat komt ons gemoedsrust uiteraard niet ten goede.

En de voorpret is er niet.

In het kort een opsomming  van de laatste weken wat wij zo al te horen hebben gekregen van Nalin en Manoja  en  hebben gelezen via de Sri Lankaanse kranten en heel soms van het Nederlands nieuws.

Alle daders zijn gedood of opgepakt.

Af en toe gaat social media uit de lucht.

Veel bezienswaardigheden zijn nog dicht.

De noodtoestand is 22 mei j.l met een maand verlengd.

Minister van toerisme roept de landen op om het reisadvies te wijzigen van oranje naar geel

China heeft dit reisadvies gisteren opgevolgd.

Laten we hopen dat meer landen gaan volgen waaronder Nederland.

Regelmatig krijgen we foto’s toegestuurd  van Nalin en Manoja.

Het gaat goed met de baby, ze ziet er zo prachtig uit!

En ik kan alleen maar wensen dat ik haar in de zomer  in mijn armen mag houden.

Mocht het echt niet lukken om af te reizen naar Colombo,  dan hebben we besloten om te reizen naar New Delhi ( India )

Al hebben we een annuleringsverzekering, terrorisme wordt niet vergoedt.

Onze vlucht gaat via New Delhi naar Colombo maar om niet al het geld kwijt te raken zou dit dus een optie zijn.

We houden jullie op de hoogte en hopen echt op goed nieuws!

Lieve groet, Martin en Harma

1. Tineke:
    26 mei 2019
    Van rood, naar oranje naar geel en nu hopelijk snel naar groen!
  2. Corrie:
    26 mei 2019
    Laten we hopen dat het idd de goede kant op gaat; van geel naar Groen!

De moed erin houden maar!
  3. Gerda:
    26 mei 2019
    Dit is wel spannend je wilt graag gaan en het kan niet. Ook teleurstellend. Maar het is nog geen vacantie tijd dus blijf maar positief kijkenen dat wens ik jullie toe. Het is gewoon heel onrustig in de wereld niet fijn. Maar leuke dingen blijven doen helpt ook. Groetjes
  4. P.rolff:
    27 mei 2019
    hoop van ganse hart dat jullie oorspronkelijk reis kan door gaan, maar helaas er zijn risico rn verder nog even afwachten hoe het zich ontwikkeld
  5. Saskia:
    27 mei 2019
    Houd moed! In ieder geval fijn te horen dat het met jullie Pete-familie en helemaal met de kids goed gaat👍👍👍
  6. Ina van Dijk:
    27 mei 2019
    Wat de voorgangers ook al schreven:moed houden en optimistisch blijven. Fijn dat het met jullie vrienden goed gaat. Hopelijk komt er binnenkort heel goed nieuws mbt reisadvies! Kan me voorstellen dat jullie nog niet durven genieten van de voorpret...