Dag beste volgers,

18 juni 2019 - Hoogezand, Nederland

Over 1 maand hopen we in de lucht te zijn, hi, hi!

Met andere woorden de laatste weken voor vertrek zijn ingegaan.

We hebben ons vaak afgevraagd, mogen we wel naar Sri Lanka?

Het begon al in september met het boeken.

Veel vluchten gingen niet door en het was een behoorlijke klus om tickets en onze wensen op elkaar afgestemd te krijgen.

Daarna volgden natuurlijk de aanslagen.

Afgelopen vrijdag kwam er nog een ongelukje van mij ( Harma ) bij.

Op weg voor het mantelzorgen kwam ik ten val bij het afstappen van de fiets en klapte mijn enkel goed door.

Bij thuiskomst toch maar naar een dokter want op de enkel zat een heus “ei”.

Goed ingetaped en nu maar herstellen.

Gisteravond het verband vervangen en we zijn toch wel geschrokken van de enkel.

Deze is nu paars / blauw.

Donderdag terug voor controle.

Als de enkelband gescheurd is, wat er op lijkt kan het 6 tot 8 weken duren.

Dus deze weken goed herstellen, hoop ik.

Ook voor Martin zijn dit de laatste werk weken ingegaan.

Niet alleen begint de grote vakantie voor hem maar is ook het afscheid van de ene school

waar hij bijna 17 jaar gewerkt heeft, een hele lange tijd natuurlijk.

Vlak voor de school vakantie begint neemt hij daar officieel afscheid.

Op zijn werk, bij de andere school,  is nog ontzettend veel te doen  voor hem, zwaar en echt doorbijten nu.

Ik zal me bezig houden met de lijstjes wat er nog gekocht moet worden.

Inmiddels kijken ze in Sri Lanka uit naar onze komst.

En wij kunnen natuurlijk ook niet wachten…….

DSCN1065

Tot de volgende up date!

1. Tineke:
    18 juni 2019
    Wat een leuke foto! Succes met herstellen en voor Martin met de laatste loodjes.
  2. Ina van Dijk:
    18 juni 2019
    Reis voorpret met hindernissen....hopelijk gaat vanaf nu alles heel soepeltjes verlopen,incl. het afscheid van Martin op school en natuurlijk het herstel van je enkel! En volgt daarna voor jullie een heerlijke vakantie!!
    Kan niet wachten op een mooi reisverslag!!
  3. Liane:
    18 juni 2019
    Herstellen betekent ook veel rust houden. Grenzen aangeven. Daar heb je dan in Sri Lanka profijt van.
  4. Jan Wagenaar:
    18 juni 2019
    Wat sneu Harma, dat je nog kort voor jullie reis door je enkel moest gaan. Hopelijk komt alles nog goed. En Martin, succes met de laatste loodjes voor de vakantie !
  5. Dimitris:
    19 juni 2019
    Get well soon Harma. Hopefully your injury is not bad.
    Martin you can relax now and take care of Harma.
    Your exotic holidays you have been waiting for almost a year will soon begin.
    Keep us up to date Harma.
  6. Dimitris:
    19 juni 2019
    By the way the photo is very nice.
  7. Dimitris:
    The photo is very nice.
  8. P.rolff:
    19 juni 2019
    wat ontzettend vervelend voor Harma, dat ongelukje zo vlak voor de vakantie, maar hopelijk met veel rust kom je nog een behoorlijk eind en uiteraard verder rusten op ski lankra en sterkte met herstel, voor martin hou je haaks voor de komende weken op school en daarna een welverdiende vakantie net zoals Harma
  9. Agnieta:
    19 juni 2019
    Hopelijk komt het allemaal weer goed met je enkel Harma! Nog veel geregel en dingen te doen dus voordat je eindelijk kan genieten van deze bijzondere reis! Wel rustig aan doen met de enkel, daar heb je in Sri Lanka profijt van. Veel succes!!😘
  10. NaMa:
    20 juni 2019
    Get Well Soon Harma. We all are waiting hard for you. Really like this unforgettable pic.
  11. Mary Huyzen:
    21 juni 2019
    Wat n pech, Harma! Hoop dat je enkel snel herstelt met voldoende rust
    Kun je n plaats boeken in t vliegtuig?
    De beste plek is achterin bij het raam waar de zitplaatsen smaller worden Je kunt je voet dan hoger leggen op n tas of zo
    Zo ben ik jaren geleden thuis gekomen uit Indonesië met n gebroken enkel in het gips...
    Wens jullie heel veel plezier en n goede reis en..... Martin sterkte
    op school de laatste weken Ik weet hoe hectisch het dan is....
    Lieve groetjes van Mary 💕💁
    Harma, wat kan ik meegeven voor de baby?