Beste volgers! - een wereldreis op eigen bodem.

19 januari 2020 - Hoogezand, Nederland

Beste volgers!

Het is alweer een poosje geleden maar hier zijn we dan!

Gisteren hebben we de vakantiebeurs in Utrecht bezocht.

Het stond al jaren op ons lijstje en het was de 50ste editie dus leuk om nu te gaan.

We zijn er onbevangen ingegaan want we wisten niet precies wat we er van konden verwachten.

Ons doel was zoveel mogelijk folders en informatie te verzamelen om inspiratie op te doen.

Nou dat is gelukt!

We waren rond 10 uur binnen.

Als eerste maar een koffie met iets erbij op het Grieks terras.

Een beetje oriënteren en toen op pad.

Onze interesse ging uit naar Scandinavië, Verenigd Koninkrijk, Azië en het altijd vriendelijke Griekenland.

Genoeg te zien, en alle tijd om je vragen te kunnen stellen bij de stands.

Het was allemaal redelijk te doen maar hoe later het werd, des te drukker het ook werd.

Na half 2  was er bijna geen doorkomen meer aan.

Wij waren er inmiddels al aan toe om ons 2de tas te vullen met de folders etc.

Toch nog wat onverwachte ideetjes, helaas onbetaalbaar,  opgedaan.

Zuid Korea is bv zo’n land wat onze interesse heeft.

Toen wij in gesprek raakten met de standhouder van Zuid Korea, werd ons de vraag gesteld,

waarom geen Noord Korea, dat is veel mooier.

Tja het is geen land wat gelijk in ons opkwam, ook vanwege de situatie daar.

Toch waren we erg verrast wat Noord Korea te bieden heeft

Maar wie weet, een mens moet ook dromen hebben…….

Om 4 uur hebben we de Jaarbeurs verlaten.

2 enorme zware tassen mee.

Op Utrecht Centraal iets gegeten en toen op  weg terug naar huis.

Gesloopt stapten we om 8 uur binnen.

Schoenen uit, heel belangrijk!

Folders op een ( hele ) grote stapel gelegd en rustig kijken.

Hier hebben we dagen, misschien wel weken,  plezier  van.

We hebben een aantal foto’s toegevoegd!

o.a Martin in gesprek met een dame over India en ik ga voor de Griek!

Tot gauw!

Groetjes, Martin en Harma

1. Corrie:
    19 januari 2020
    Zo luitjes jullie zijn voorlopig wel even zoet! Wat een vracht aan folders :) veel kijkplezier!
  2. Saskia:
    19 januari 2020
    Hé, wat een leuke verrassing, deze wereldreis. Kleurige foto's!!!!
  3. Jan Wagenaar:
    19 januari 2020
    Zo te lezen was het een inspannende, maar toch welbestede dag. Veel plezier en succes met het doorwerken van al die folders !
  4. Ina van Dijk:
    19 januari 2020
    Wat mooie fotos!! Vooral die van die slofjes..heel kleurrijk! Prachtig! Jullie kunnen de komende tijd wel even uit de voeten met al die brochures! Benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden! Ik zie trouwens dat onze vakantie bestemming ook aanwezig is tussen de brochures😁👍
  5. Tineke:
    19 januari 2020
    Een leuke blog, over een leuke dag. Een dag die misschien wel een opstapje wordt voor een mooie reis naar... Aan de folders te zien, kan op de puntjes van alles ingevuld worden. Het zal mij benieuwen!
  6. P.rolff:
    19 januari 2020
    hallo,Martin en Harma nu metal die folders die jullie hebben meegenomen, genoeg keuze om een vakantie uit te kiezen, succes er bij
  7. Dimitris:
    19 januari 2020
    Very nice pictures Martin & Harma. Tzoumerka is a nice area to visit. Enjoy reading the brochures !!!
  8. LiMi:
    Leuk uitstapje!
    Ik ben benieuwd wat en waar de reis of reizen van dit jaar worden.
  9. Agnieta:
    26 januari 2020
    Straks dus heerlijk naar de Griekse zon!! Een heel fijn vooruitzicht voor jullie, geniet er van!