Thuis ben

21 februari 2024 - Sappemeer, Nederland

Hallo!

Het verhaal van de terugreis.

Nu meende ik dat we om half 4 zouden vliegen maar Martin kreeg een melding dat we konden inchecken voor onze vlucht van half 2.

Oops.... maar goed dat hij dit bericht kreeg 😊

Het lukte niet om de stoelen vast te leggen dus op Arlanda maar proberen.

Na ons ontbijt afscheid genomen van het personeel, we komen graag weer terug.

We wilden de Flygbusarna van 9.45.

Deze doet er bijna een uur over.

We moesten nog een ticket kopen bij de chauffeur.

Toen ik wilde pinnen werkte het apparaat niet en zei ze: It's your lucky day, please take a seat.

Leuke meevaller.

Ze ging alles opnieuw opstarten en riep me terug om alsnog de betaling te doen 😳.

Te vroeg gejuicht dachten we maar ook nu weigerde het pinapparaat, ha, ha.

Alsnog een lucky day.

Aangekomen op Arlanda ging het weer vlotjes behalve dat we nog steeds geen stoelen hadden en de kans groot was dat we niet naast elkaar konden zitten.

We stonden op stand by.

Wel konden we gewoon mee maar moesten ons voor het boarden melden bij de balie.

Om 12.50 uur was er iemand aanwezig en was ik als 2de aan de beurt om de stoelen te regelen.

Martin op rij 10 en ik op rij 14.

Tijdens het instappen werd er nog wat geruild en kwam Martin op rij 11.

En ik hoorde iets wat ik nooit heb geweten,

Een kind vroeg aan de moeder waar rij 13 was, gelijk ging mijn blik naar boven en inderdaad rij 13 bestaat niet.

Het is een ongeluksgetal en daarom is er geen rij 13 in het vliegtuig.

Weer wat geleerd 😄

De vlucht ging voorspoedig en netjes op tijd.

Ook bij aankomst op Schiphol ging het snel en hadden we om 16.35 uur de trein richting Leeuwarden met een overstap voor Groningen in Zwolle.

De drukte die we hadden verwacht vanwege de spits bleef uit waarschijnlijk door de voorjaarsvakantie.

De trein naar Groningen stond klaar en binnen 2 minuten verder op weg naar het Noorden.

Het was inderdaad wel onze Lucky Day 🍀

Net voor Assen was er wat oponthoud we misten hierdoor de aansluiting met Sappemeer maar heel lang hoefden we niet te wachten.

Het laatste stukje naar huis is de minst leuke, een wandeling van ca. 25 minuten.

Maar ruim voor achten thuis.

Dat was de 11de keer Stockholm 😍.

Hopelijk nog niet de laatste keer.

De laatste foto' s toegevoegd, rondom Brommaplan en op Arlanda.

Zie onze handbagage staan 🤣

Tot slot een lange video zoals beloofd!

Nogmaals iedereen bedankt voor het volgen en reageren!

Groetjes van Martin en Harma 👋👋

1. Peter rolff:
    21 februari 2024
    hoi fijn dat jullie weer thuis zijn, na een fijne periode in zweden, zeker niet de laatste keer en bedankt voor alle leuke verhalen en foto's
  2. Liane:
    21 februari 2024
    wat heerlijk dat jullie mazzel hadden.
  3. Jan Wagenaar:
    21 februari 2024
    Fijn dat de terugreis goed verliep. Geen probleem, hoor dat de Wifi niet optimaal was. De foto's waren in elk geval mooi en achteraf kon het filmpje toch nog in jullie reisblog gepost worden. Dat transportmuseum leek mij ook wel interessant ; ik meende dat ik daar ook een trolleybus zag staan.
  4. Mirjam:
    21 februari 2024
    Nou, dat was echt jullie geluksdag in meerdere opzichten..
    Dankjulliewel weer voor het heerlijke gevoel dat het mij geeft elke keer weer wanneer jullie daar zijn. Met de foto's, video's en verhalen..
  5. Ina van Dijk:
    21 februari 2024
    Het zit er weer op... Mooi te horen dat jullie terugreis voorspoedig is verlopen.
    Dank voor de mooie video en fotos!
    Op naar een volgende reis!! Gaan we ook weer van meegenieten!
  6. Tineke:
    21 februari 2024
    Home sweet home! Met een koffer vol mooie herinneringen én een fantastische blog.
    Ik heb ervan genoten! Die 12e keer Stockholm (mét blog) gaat zeker komen.
    Dat voel ik gewoon.
  7. Corrie:
    24 februari 2024
    Beetje late reactie, maar fijn dat de terugreis goed is verlopen! Dat rij 13 niet bestaat in een vliegtuig wist ik wel :)
    Tot een volgende keer weer op het blog!

Jouw reactie